Competitors-blog post

5+1 τρόποι για να “κλέψεις” την επισκεψιμότητα από τους ανταγωνιστές σου

Η θεμελιώδης αρχή πίσω από την “κλοπή” του πλεονεκτήματος marketing των ανταγωνιστών σου είναι να εντοπίσεις τις δραστηριότητες marketing που λειτουργούν για αυτούς και να τις κάνεις καλύτερα.

Έχοντας αυτό κατά νου, εδώ είναι οι 6 τακτικές που μπορείς να εφαρμόσεις για να “καταστρέψεις” τη δύναμη του marketing των ανταγωνιστών σου:

    1. Εφαρμογή των βέλτιστων πρακτικών marketing ηλεκτρονικού ταχυδρομείου των ανταγωνιστών σου

Η κατασκοπεία της καμπάνιας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του ανταγωνιστή σου είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να μάθεις τις τακτικές τοποθέτησης, ανταλλαγής μηνυμάτων και marketing του περιεχομένου του. 

  1. Ανάλυση κενού λέξεων – κλειδιών για “κλοπή” της επισκεψιμότητας

Δεδομένου ότι το περιεχόμενο που βασίζεται σε SEO είναι ένα από τα πιο επεκτάσιμα κανάλια marketing, η ανάλυση κενού λέξεων – κλειδιών είναι μια από τις τακτικές που χρησιμοποιούνται για να ξεκινήσεις με περιεχόμενο που βασίζεται σε SEO. Περιλαμβάνει τον προσδιορισμό των λέξεων – κλειδιών για τις οποίες κατατάσσονται οι ανταγωνιστές σου, αλλά ο ιστότοπός σου όχι. Δημιουργώντας περιεχόμενο γύρω από τέτοιες λέξεις – κλειδιά, με την πάροδο του χρόνου θα μπορείς να κατατάσσεσαι υψηλότερα.

  1. Κερδίζοντας μερίδιο της επισκεψιμότητας των ανταγωνιστών σου χρησιμοποιώντας διαφημίσεις Google

Αυτή είναι μια τακτική που χρησιμοποιείται ευρέως από όλους σχεδόν τους διαφημιστές στη Google. Αυτό μπορεί να γίνει με δύο τρόπους:

  • Η πρώτη μέθοδος είναι παρόμοια με την τεχνική ανάλυσης χάσματος λέξης – κλειδιού που συζητήσαμε προηγουμένως. Βασικά, βρίσκεις τις λέξεις – κλειδιά για τις οποίες κατατάσσονται οι ανταγωνιστές σου και τις χρησιμοποιείς στις διαφημίσεις σου.
  • Η δεύτερη μέθοδος δεν είναι παρά να στοχεύσεις τις λέξεις – κλειδιά της επωνυμίας των ανταγωνιστών σου. 
  1. Μαθαίνοντας από όλες τις πληρωμένες διαφημίσεις

Αυτό περιλαμβάνει την ανάλυση όλων των άλλων διαφημίσεων που προβάλλουν οι ανταγωνιστές σου. Αυτά μπορεί να βρίσκονται σε πλατφόρμες όπως το Instagram, το Facebook, το YouTube, κ.λπ., ή άλλους ιστοτόπους.

Για πλατφόρμες κοινωνικών μέσων όπως το Instagram και το Facebook, μπορείς να χρησιμοποιήσεις τη βιβλιοθήκη διαφημίσεων ή την ενότητα εγγενών διαφημίσεων για να αναλύσεις τις διαφημίσεις ανταγωνιστών.

  1. “Χτύπησε” το ημερολόγιο περιεχομένου τους

Δηλαδή, να κερδίσεις τον ανταγωνισμό σου σε 3 παραμέτρους:

  • Ποιότητα περιεχομένου
  • Ποσότητα περιεχομένου
  • Ποικιλομορφία περιεχομένου

Τα δύο πρώτα είναι αυτονόητα. Η ποικιλομορφία περιεχομένου αφορά τους διαφορετικούς τύπους περιεχομένου που μπορείς να δημιουργήσεις. Εάν ένας ανταγωνιστής σου επενδύει ενεργά στη δημιουργία διαφορετικών μορφών περιεχομένου, όπως ιστολόγιο, μελέτες, βίντεο, μπροσούρες, γραφήματα, κ.λπ., θα πρέπει να κάνεις πολλή δουλειά για να τα ξεπεράσεις.

  1. Βρες νέους δρόμους συνεργατικού marketing

Οι συνεργασίες και οι σχετικές δραστηριότητες co-marketing είναι μια από τις πιο υποτιμημένες τακτικές marketing. Η πραγματικότητα είναι ότι οι συνεργασίες σε βοηθούν να προσεγγίσεις κοινό στο οποίο διαφορετικά δε θα είχες πρόσβαση, ειδικά σε εξειδικευμένες αγορές.

Ακόμη, βάλε το δημιουργικό σου μυαλό να δουλέψει και βρες νεότερους τρόπους για να το κάνεις αυτό. Εξάλλου, η εκμάθηση από τον ανταγωνισμό είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να επικυρώσεις τις τακτικές της επιχείρησής σου.

Από την άλλη πλευρά, αυτό δεν σημαίνει ότι μόνο και μόνο επειδή οι ανταγωνιστές σου κάνουν κάτι, θα πρέπει να το επαναλάβεις. Μη διστάζεις να πειραματιστείς με νέες ιδέες. Επιπλέον, μη ξεχνάς, “αντέγραψε” κομψά και ηθικά. Φρόντισε επίσης να διατηρήσεις την ταυτότητα της επωνυμίας σου μοναδική.