7+1 email marketing ιδέες για την επόμενη καμπάνια σου
Το να αναζητάς συνεχώς νέες και πρωτότυπες ιδέες για να χτίσεις το email marketing είτε το δικό σου είτε των πελατών σου είναι δύσκολο, όσο κι αν σου αρέσει η δουλειά σου! Μην ξεχνάς όμως, η έμπνευση υπάρχει παντού γύρω μας, ακόμα και στα εισερχόμενα των email σου από αντίστοιχες εταιρείες του κλάδου σου! Έτσι, εμείς σήμερα σου συγκεντρώσαμε μερικές ιδέες για newsletter που μπορείς να συμπεριλάβεις στην επόμενη καμπάνια σου:
1. Προϊοντικά Newsletter
Με αυτά τα emails έχεις τη δυνατότητα να συστήσεις στους εγγεγραμμένους σου χρήστες τα προϊόντα σου. Μπορείς εύκολα να χρησιμοποιήσεις απευθείας το υλικό του blog σου. Τέτοιου είδους emails είναι πρώτα εκπαιδευτικά και μετά προωθητικά. Το περιεχόμενο είναι εύκολο να διαβαστεί γρήγορα και δε χρειάζεται να αναφέρεις τα προϊόντα σου ονομαστικά αλλά μπορείς ν χρησιμοποιήσεις μόνο εικόνες.
2. Emails με συγκεκριμένη προτροπή
Το marketing μέσω email μπορεί να αποτελέσει μία αμφίδρομη συνομιλία. Ενώ τα emails σου θα πρέπει να εξυπηρετούν κυρίως τους συνδρομητές σου, μπορείς ακόμη, να τα χρησιμοποιήσεις και για έρευνα. Παρατήρησε ορισμένες καταχωρίσεις που δεν έχουν τόσες κριτικές και στείλε ένα email ζητώντας από τους χρήστες να μοιραστούν την εμπειρία τους.
3. Emails με ορόσημα επιβράβευσης
Αυτού του είδους τα emails αποτελούν τα “καλύτερα” προωθητικά μηνύματα, καθώς απευθύνονται στους πιο συνεπείς σου χρήστες. Μπορείς να τους συγχαρείς για την πρόοδό τους δίνοντάς τους εκτπώσεις σε κάθε ορόσημο που φτάνουν ή να τους ενημερώνεις για την πρόοδό τους μέχρι το τελικό έπαθλο που τους προσφέρεις.
4. Emails σχετικά με διαδικτυακά σεμινάρια (webinar)
Ο προγραμματισμός ενός διαδικτυακού σεμιναρίου απαιτεί πολλή δουλεία. Αντί να δημιουργήσεις ένα μεγάλο διαδικτυακό σεμινάριο για το θέμα που θέλεις να τοποθετηθείς, μπορείς να προωθήσεις μια σειρά διαδικτυακών σεμιναρίων με συγκεκριμένες υποενότητες. Η διάσπαση του περιεχομένου σε μικρότερα τμήματα, το καθιστά πιο προσιτό. Το email και μια landing σελίδα βοηθούν τους συνδρομητές να συντονιστούν.
5. Newsletters που τους θυμίζουν τη σημαντικότητά τους
Οι αξιολογήσεις για την εταιρεία σου είναι εκείνες που ενθαρρύνουν ή όχι τους ανθρώπους να αγοράσουν. Αντίστοιχα, το πόσο ενεργά οι χρήστες κάνουν την κριτική τους και νιώθουν ότι “ακούγεται” η γνώμη τους είναι δική σου ευθύνη να το επικοινωνήσεις. Δημιούργησε emails που τους θυμίζεις την σημαντικότητά τους και τους ευχαριστείς που είναι ενεργά μέλη!
6. Emails σχετικά με ενημερώσεις έργου/project
Η επιτυχία του οργανισμού σου εξαρτάται από τους πελάτες σου, επομένως ενημέρωσέ τους για την πρόοδό σου. Στείλε ένα ενημερωτικό email σχετικά με την πρόοδο των project σου.
7. Emails με εβδομαδιαίες ερωτήσεις
Τα ενημερωτικά δελτία σου μπορούν να είναι τόσο ενημερωτικά, όσο και διασκεδαστικά. Μπορείς να δημιουργήσεις γραφικά, κόμικς, καρτούν ή και την ερώτηση της εβδομάδας. Μια γελοιογραφία και μια ερώτηση εξυπηρετούν δύο σκοπούς: Αρχικά, σε κάνουν προσιτό, ταυτόχρονα όμως αποτελούν κι ένα κίνητρο για να συνεχίσουν να επιστρέφουν οι αναγνώστες σου.
8. Emails με συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων
Ειδικά τα μεγάλα eshops έχουν τεράστιους καταλόγους προϊόντων. Η παρουσίαση κατηγοριών προϊόντων στα ενημερωτικά δελτία, βοηθά τους συνδρομητές να βρουν το κατάλληλο προϊόν. Ένα απλό email βοηθά τους πελάτες να βρουν σχετικά προϊόντα και σου επιτρέπει να προσθέτεις ετικέτες στις προτιμήσεις των συνδρομητών για μελλοντικές προσφορές.