Instagram stories-blog post

7+1 ιδέες Instagram Stories για να ενισχύσεις τον λογαριασμό σου

Το Instagram ήταν κάποτε γνωστό ως η εφαρμογή κοινωνικών μέσων με μια επιμελημένη ροή όμορφων φωτογραφιών. Αλλά η δημοτικότητα του βίντεο, συμπεριλαμβανομένων των Ιστοριών Instagram και των Reels, άλλαξε πλέον τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες χρησιμοποιούν την πλατφόρμα.

Τα Instagram Stories μπορούν να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να προσεγγίσουν ακολούθους και πελάτες μέσω ενός πιο ελκυστικού περιεχομένου.

Extra tip: Πολλές από αυτές τις ιδέες για Instagram Story μπορούν να χρησιμοποιηθούν και για Reels. Εξέτασε το ενδεχόμενο να δημιουργήσεις έναν συνδυασμό Ιστοριών και Reels για την επίτευξη διαφορετικών επιχειρηματικών στόχων.

  1. Πρόβαλε τα προϊόντα σου

Μία από τις πιο προφανείς ιδέες Instagram Story για επιχειρήσεις είναι η χρήση της εφαρμογής για την προβολή προϊόντων. Αυτή η ιδέα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την ανάδειξη των bestsellers, των εποχιακών προϊόντων και συλλογών και των προϊόντων που κυκλοφόρησαν πρόσφατα. Σε αντίθεση με τις αναρτήσεις στο Instagram, τα Stories επιτρέπουν συνδέσμους και επομένως μπορούν να προτρέψουν ακολούθους και μη, να οδηγηθούν στην ιστοσελίδα σου.

  1. Μοιράσου προσφορές και εκπτώσεις

Χρησιμοποίησε τα Instagram Stories για να διαδώσεις τις επερχόμενες προσφορές ή εκπτώσεις. Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσεγγίσεις ένα ευρύτερο κοινό (αν χρησιμοποιείς hashtags) ή να προσφέρεις αποκλειστικές προσφορές στους πιστούς σου ακολούθους στο Instagram.

  1. Προώθησε τα Instagram Reels σου

Θα λάβεις περισσότερες προβολές στα Instagram Reels σου κοινοποιώντας τα στις Ιστορίες σου. Επειδή οι Ιστορίες τοποθετούνται στην κορυφή της ροής του Instagram, ενδέχεται να μπορείς να προσεγγίσεις νέο κοινό που βλέπει και ενημερώνεται περισσότερο από τις Ιστορίες.

Extra tip: Όταν μοιράζεσαι ένα Reel στο Story σου, μπορείς να το μετακινήσεις στην οθόνη, να προσαρμόσεις το μέγεθος ακόμη και να αλλάξεις τον προσανατολισμό του (πάνω – κάτω, δεξιά – αριστερά). Πρόσθεσε μια λεζάντα, ένα GIF, ένα αυτοκόλλητο ή κάποιο άλλο οπτικό στοιχείο στο Story σου για να το πειράξεις και να ενθαρρύνεις τους εν δυνάμει πελάτες σου να πλοηγηθούν στα Reels σου.

  1. Φέρε τους χρήστες στα παρασκήνια

Ενώ η επιμελημένη ροή των αναρτήσεων στο Instagram είναι μια πιο κομψή αναπαράσταση της επιχείρησής σου, τα Instagram Stories σου δίνουν την ευκαιρία να είσαι λίγο πιο ειλικρινείς. Το περιεχόμενο από τα παρασκήνια (ή αλλιώς behind the scenes), όπως περιηγήσεις στο φυσικό σου κατάστημα, κλεφτές ματιές στο στούντιο και βίντεο όπως “πώς φτιάχνεται ένα δέμα” είναι ιδανικά για τα Stories σου.

  1. Μοιράσου το καθημερινό μενού ή τις σπεσιαλιτέ σου

Εάν λειτουργείς ένα εστιατόριο ή ένα αρτοποιείο ή ακόμα και να παραδίδεις φαγητό τοπικά, μπορεί να έχεις ένα εναλλασσόμενο μενού με σπεσιαλιτέ ή εποχιακά είδη. Αντί να ενημερώνεις τον ιστότοπό σου, τα Instagram Stories είναι ένα εξαιρετικό μέρος για την εμφάνιση πληροφοριών περιορισμένου χρόνου και καθημερινά μενού.

  1. Απάντησε σε ερωτήσεις

Τα Instagram Stories είναι γεμάτα με εργαλεία και λειτουργίες δημιουργών που σου επιτρέπουν να δημιουργείς συναρπαστικές στιγμές. Ένα από αυτά είναι το “αυτοκόλλητο” ερώτησης. Χρησιμοποίησε αυτήν τη λειτουργία για να λάβεις ερωτήσεις από το κοινό σου και να απαντήσεις σε αυτές μέσα από τις ίδιες τις ιστορίες (το λεγόμενο Q&A).

  1. Αναδημοσίευσε περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες

Εάν βλέπεις πελάτες να μοιράζονται φωτογραφίες της επιχείρησής σου, των προϊόντων ή των υπηρεσιών σου στο Instagram, μπορείς εύκολα να μοιραστείς αυτές τις αναρτήσεις στα Stories σου, ώστε να μπορούν να τις δουν και οι ακόλουθοί σου. Αυτό όχι μόνο επιτρέπει στους πελάτες να γνωρίζουν ότι τους εκτιμάς, αλλά δημιουργεί επίσης κοινωνική απόδειξη, επισημαίνοντας τις εμπειρίες πραγματικών πελατών που λειτουργούν ως μίνι κριτικές.

  1. Διοργάνωσε διαγωνισμούς (giveaways)

Τα δώρα είναι μια εξαιρετική τακτική για τη δημιουργία ακολούθων στο Instagram. Η προώθηση τους στις ιστορίες σου στο Instagram μπορεί να τραβήξει ακόμη μεγαλύτερη προσοχή και συμμετοχές. Και, όταν επιλέγεις έναν νικητή, κατέγραφε την ανακοίνωση στις Ιστορίες σου για ακόμα μεγαλύτερη “αφοσίωση” από τους ακόλουθούς σου.

Οι καλύτερες ιδέες για το Instagram Story είναι αυτές που λειτουργούν για την επίτευξη των στόχων της επιχείρησής σου. Έχε υπόψιν σου τις προτιμήσεις του κοινού σου και τις αξίες της επιχείρησής σου κάθε φορά που δημιουργείς μια ιστορία Instagram, για να βεβαιωθείς ότι παρέχεις το περιεχόμενο που επιθυμεί το κοινό σου.