pseftikes-paraggelies-blog-post

7+1 βήματα για να αποτρέψεις τις ψεύτικες παραγγελίες

Ως ιδιοκτήτης ηλεκτρονικού καταστήματος, η λήψη νέων παραγγελιών για το προϊόν σου μπορεί να είναι εκπληκτική, ειδικά αν είσαι μικρή επιχείρηση. Αυτές οι παραγγελίες χρησιμεύουν ως οδηγός για τη μέτρηση της επιτυχίας της επιχείρησής σου και για να ξεχωρίσεις ποια από τα προϊόντα σου είναι δημοφιλή στους χρήστες.

Δεδομένου ότι ένα κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου έχει online παρουσία, σου δίνει τη δυνατότητα να μην αλληλεπιδράς με κάθε πελάτη όπως κάνεις σε ένα φυσικό κατάστημα. Ωστόσο, αυτή η αυξημένη ανωνυμία μπορεί να αυξήσει και τις πιθανότητές σου να λάβεις ψεύτικες παραγγελίες, έναν από τους πιο συνηθισμένους τύπους απάτης στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Τι είναι οι ψεύτικες παραγγελίες;

Οι ψεύτικες παραγγελίες είναι παραγγελίες προϊόντων που αποστέλλονται με σκοπό να κοροϊδέψουν την εταιρεία, καθώς ο χρήστης δεν έχει καμία πρόθεση να αγοράσει και να πληρώσει το προϊόν. Τα άτομα που κάνουν ψεύτικες παραγγελίες συχνά επιλέγουν τη μέθοδο της αντικαταβολής. Ωστόσο, ούτε πληρώνουν την παραγγελία τους, ούτε την αποδέχονται.

Ευτυχώς, υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να εντοπίσεις τέτοιους πελάτες και να τους εμποδίσεις να κάνουν παραγγελίες από το ηλεκτρονικό σου κατάστημα.

Πώς να ανιχνεύσεις τις ψεύτικες παραγγελίες;

Καθώς δεν μπορείς να αποφύγεις την πραγματοποίηση περίεργων συναλλαγών, πρέπει να εφαρμόσεις μέτρα για τον εντοπισμό τους. Πρόσεχε τις μεγάλες παραγγελίες που γίνονται από άγνωστους πελάτες, ήλεγχε τα στοιχεία των πελατών σου (πχ. αν η διεύθυνση χρέωσης και αποστολής στην παραγγελία ταιριάζουν) και τσέκαρε τις πολλαπλές απορριφθείσες συναλλαγές σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα.

Πώς να αποφύγεις τις ψεύτικες παραγγελίες;

Εάν θέλεις να αποτρέψεις τις ψεύτικες παραγγελίες στο ηλεκτρονικό κατάστημά σου, υπάρχουν μερικές αποτελεσματικές μέθοδοι που μπορείς να εφαρμόσεις:

  1. Διαμόρφωσε τις ρυθμίσεις ανεπιθύμητης αλληλογραφίας (spam),
  2. Χρησιμοποίησε το CAPTCHA εργαλείο,
  3. Εξασφάλισε σωστή και λεπτομερή πολιτική απορρήτου για το κατάστημά σου,
  4. Ήλεγχε -όσο είναι εφικτό- τα στοιχεία του πελάτη σου,
  5. Ενεργοποίησε αυστηρά πρωτόκολλα επαλήθευσης,
  6. Επιβεβαίωσε την παραγγελία πριν την αποστολή της,
  7. Επαλήθευσε τη διεύθυνση αποστολής και χρέωσης, και
  8. Πρόσφερε έκπτωση στους πελάτες που επιλέγουν τις ψηφιακές συναλλαγές έναντι της αντικαταβολής.

Οι ψεύτικες παραγγελίες είναι συνηθισμένα περιστατικά στην πλατφόρμα του ηλεκτρονικού εμπορίου. Μπορούν να προκαλέσουν δυσμενείς επιπτώσεις στην κερδοφορία του καταστήματός σου και να θέσουν σε κίνδυνο τις πληροφορίες σου. Ωστόσο, εάν εφαρμόσεις τα παραπάνω βήματα, μπορείς να διασφαλίσεις ότι το κατάστημά σου λαμβάνει βελτιωμένη προστασία από τις ψεύτικες παραγγελίες.