9 Στατιστικά Εγκατάλειψης Καλαθιού
Αρχικά, εγκατάλειψη καλαθιού (cart abandonment) είναι όταν ένας χρήστης πρόσθετει προϊόντα στο καλάθι του αλλά εγκαταλείπει την ιστοσελίδα πριν προβεί σε συναλλαγή. Γιατί συμβαίνει όμως αυτό; Η εγκατάλειψη καλαθιού μπορεί να φανερώσει “αδυναμίες” στην ιστοσελίδα σου, οι οποίες δεν ήταν φανερές εξ αρχής όπως:
- ο πελάτης δυσκολεύτηκε με τις επιλεγμένες μεθόδους πληρωμής.
- ο πελάτης δε κατάφερε να φτάσει στο ταμείο εύκολα, άρα αναθεώρησε και τις υπηρεσίες.
- ο σχεδιασμός της ιστοσελίδας δεν ήταν user-friendly.
Παρόλα αυτά, η εγκατάλειψη του καλαθιού δεν φανερώνει αποκλειστικά αδυναμία του ιστότοπου. Πρέπει να ληφθούν υπόψη και οι προσωπικοί παράγοντες του πελάτη, όπως η ύπαρξη προσωπικών, τεχνικών ή οικονομικών θεμάτων.
Πάμε να δούμε 9 στατιστικά που αφορούν την εγκατάλειψη καλαθιού:
- Ο μέσος όρος εγκατάλειψης καλαθιού σε όλους τους κλάδους ανέρχεται στο 69,57%.
- Οι χρήστες κινητών έχουν μεγαλύτερο ποσοστό εγκατάλειψης το οποίο ανέρχεται στα 85,65%.
- Κάθε χρόνο χάνονται έσοδα 18 δις δολαρίων λόγω της εγκατάλειψης καλαθιού.
- Η βελτιστοποίηση στη αγοραστική διαδικασία μπορεί να επιφέρει αύξηση κατά 35,62% στα έσοδα.
- Οι “έξτρα” χρεώσεις αποτελούν Νο.1 αιτία εγκατάλειψης του καλαθιού.
- Η απαραίτητη δημιουργία λογαριασμού αποτελεί σημαντική αιτία εγκατάλειψης.
- 57% των καταναλωτών εγκαταλείπουν το καλάθι τους αν οι ταχύτητες των σελίδων υπερβαίνουν τα 3 δευτερόλεπτα.
- 46% των καταναλωτών εγκαταλείπουν το καλάθι τους εξαιτίας μιας δυσλειτουργίας ενός εκπτωτικού κωδικού.

