εγκατάλειψη καλαθιού-basket-abandonment-blog

9 Στατιστικά Εγκατάλειψης Καλαθιού

Αρχικά, εγκατάλειψη καλαθιού (cart abandonment) είναι όταν ένας χρήστης πρόσθετει προϊόντα στο καλάθι του αλλά εγκαταλείπει την ιστοσελίδα πριν προβεί σε συναλλαγή. Γιατί συμβαίνει όμως αυτό; Η εγκατάλειψη καλαθιού μπορεί να φανερώσει “αδυναμίες” στην ιστοσελίδα σου, οι οποίες δεν ήταν φανερές εξ αρχής όπως:

  • ο πελάτης δυσκολεύτηκε με τις επιλεγμένες μεθόδους πληρωμής.
  • ο πελάτης δε κατάφερε να φτάσει στο ταμείο εύκολα, άρα αναθεώρησε και τις υπηρεσίες.
  • ο σχεδιασμός της ιστοσελίδας δεν ήταν user-friendly.

Παρόλα αυτά, η εγκατάλειψη του καλαθιού δεν φανερώνει αποκλειστικά αδυναμία του ιστότοπου. Πρέπει να ληφθούν υπόψη και οι προσωπικοί παράγοντες του πελάτη, όπως η ύπαρξη προσωπικών, τεχνικών ή οικονομικών θεμάτων.

Πάμε να δούμε 9 στατιστικά που αφορούν την εγκατάλειψη καλαθιού:

  1. Ο μέσος όρος εγκατάλειψης καλαθιού σε όλους τους κλάδους ανέρχεται στο 69,57%.
  2. Οι χρήστες κινητών έχουν μεγαλύτερο ποσοστό εγκατάλειψης το οποίο ανέρχεται στα 85,65%.
  3. Κάθε χρόνο χάνονται έσοδα 18 δις δολαρίων λόγω της εγκατάλειψης καλαθιού.
  4. Η βελτιστοποίηση στη αγοραστική διαδικασία μπορεί να επιφέρει αύξηση κατά 35,62% στα έσοδα.
  5. Οι “έξτρα” χρεώσεις αποτελούν Νο.1 αιτία εγκατάλειψης του καλαθιού.
  6. Η απαραίτητη δημιουργία λογαριασμού αποτελεί σημαντική αιτία εγκατάλειψης.
  7. 57% των καταναλωτών εγκαταλείπουν το καλάθι τους αν οι ταχύτητες των σελίδων υπερβαίνουν τα 3 δευτερόλεπτα.
  8. 46% των καταναλωτών εγκαταλείπουν το καλάθι τους εξαιτίας μιας δυσλειτουργίας ενός εκπτωτικού κωδικού.