Αύξηση πωλήσεων: 4 τρόποι να τα καταφέρεις και εσύ!
Με τις ανάγκες της αγοράς για διαδικτυακές συναλλαγές, είναι φανερό πως ο ανταγωνισμός στο ηλεκτρονικό εμπόριο αυξάνεται και είναι δύσκολο να τον ξεπεράσεις. Με τις ιστοσελίδες να δημιουργούνται τη μία μετά την άλλη, η ανάδειξη μιας επιχείρησης φαντάζει βουνό! Ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις αγανακτούν με τις πωλήσεις στα προϊόντα τους και βρίσκονται σε αδιέξοδο. Μην ανησυχείς! Είμαστε εδώ για να σου δείξουμε πώς με τέσσερα πολύ εύκολα βήματα μπορείς να δεις αύξηση των πωλήσεων του e-shop σου.
- Δωρεάν μεταφορικά σε όλες τις παραγγελίες. Τα μεταφορικά έξοδα στις περισσότερες ηλεκτρονικές παραγγελίες είναι το κάτι άλλο. Δεν υπάρχει κανείς που να μην παραπονέθηκε έστω μια φορά για τα υπέρογκα έξοδα που έπρεπε να πληρώσει για να αγοράσει ένα-δύο πραγματάκια. Με δωρεάν μεταφορικά, λοιπόν, σίγουρα θα παρατηρήσεις αύξηση των πωλήσεών σου γιατί οι πελάτες δεν θα σκέφτονται τις έξτρα χρεώσεις και θα μπορούν να επενδύσουν και σε ένα άλλο προϊόν και να γνωρίσουν καλύτερα την ποιότητα του brand σου.
- Μην φοβάσαι να κάνεις συχνά προσφορές. Οι πελάτες έχουν “ανάγκη” να ξέρουν πως οι επιχειρήσεις στις οποίες απευθύνονται ενδιαφέρονται για το κοινό τους. Τι καλύτερο από μία προσφορά λοιπόν;
- Δώσε στους πελάτες σου αρκετές επιλογές πληρωμής. Με αρκετές επιλογές πληρωμές, οι πελάτες έχουν τον πλήρη “ελέγχο” των χρημάτων τους. Για παράδειγμα, αν κάποιος δεν έχει αρκετά χρήματα στην κάρτα του, με την επιλογή της αντικαταβολής του δίνεις την ευκαιρία να κάνει πάλι την παραγγελία διαδικτυακά αλλά να μην χρειαστεί να πάει μέχρι την τράπεζα ή να αναμένει την επόμενη πληρωμή. Τι σημαίνει αυτό; Λιγότερες πιθανότητες εγκατάλειψης καλαθιού!
- Χρησιμοποίησε φωτογραφίες υψηλής ποιότητας. Το ηλεκτρονικό κατάστημα είναι ο καθρέφτης της επιχείρησής σου και το οπτικό υλικό είναι το πρώτο πράγμα με το οποίο θα έρθει αντιμέτωπος ο χρήστης. Δώσε λοιπόν προσοχή στις εικόνες των προϊόντων, να έχουν καλή ποιότητα, να είναι τραβηγμένες από τις κατάλληλες γωνίες, αναδεικνύοντας έτσι την ποιότητα του προϊόντος αλλά και του brand σου.