Digital Marketing-blog post

Απαντώντας στις 7 πιο δημοφιλείς ερωτήσεις για το ψηφιακό marketing

Πολλές επιχειρήσεις βασίζονται σε ψηφιακά κανάλια για να προωθήσουν τη διάδοση και να κερδίσουν την αναγνώριση της επωνυμίας τους. Ωστόσο, καθώς αναδύονται περισσότερες τεχνολογίες και κανάλια marketing, πρέπει να είσαι ένα βήμα μπροστά για να δημιουργήσεις μια ισχυρή διαδικτυακή βάση για την επωνυμία σου.

Ακολουθούν κάποιες από τις σημαντικότερες ερωτήσεις και απαντήσεις ψηφιακού marketing για να ξεκινήσεις με σιγουριά τις καμπάνιες marketing:

  1. Τι είναι το Digital Marketing;

Το ψηφιακό marketing (ονομάζεται επίσης διαδικτυακό marketing) είναι η χρήση του διαδικτύου και των ψηφιακών καναλιών, όπως μηχανές αναζήτησης, email, ιστότοποι και μέσα κοινωνικής δικτύωσης, για την προώθηση και τη σύνδεση επωνυμιών με μεγαλύτερη βάση κοινού. Το διαδικτυακό marketing θεωρείται πιο οικονομικά αποδοτικό από τις παραδοσιακές μεθόδους marketing, καθώς παρέχει στις επιχειρήσεις πλήρη έλεγχο ως προς το που να διαθέσουν τους πόρους και τις επενδύσεις τους.

  1. Ποιοι είναι οι παράγοντες επιτυχίας του ψηφιακού marketing;

Οι εταιρείες ψηφιακού marketing χρησιμοποιούν διαφορετικά εργαλεία, όπως το Google Analytics και το Google Search Console (GSC), για την παρακολούθηση των αποτελεσμάτων των διαδικτυακών καμπανιών. Η συνολική απόδοση των εκστρατειών ψηφιακού marketing εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, όπως:

  • Χρόνος φόρτωσης ιστοτόπου
  • Εμπειρία χρήστη (UX)
  • Πηγές επισκεψιμότητας
  • Επιστρέφοντες επισκέπτες
  • Υποψήφιοι ιστότοποι
  • Ποιότητα περιεχομένου
  • Κατατάξεις αναζήτησης
  • Οργανική και άμεση επισκεψιμότητα
  • Ποιότητα backlink
  • Μερίδια κοινωνικής δικτύωσης
  • Αξιολογήσεις με αστέρια και online κριτικές
  • Ποσοστό μετατροπής δυνητικών πελατών
  • Κόστος ανά απόκτηση (CPA)
  • Αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων (CTR)
  • Αξία διάρκειας ζωής πελάτη (CLV)
  1. Τι είναι το Franchise Marketing;

Το franchise marketing είναι η διαδικασία χρήσης διαφόρων τακτικών και πλατφορμών ψηφιακού marketing για την προώθηση της εταιρικής επωνυμίας και των μεμονωμένων τοποθεσιών. Οι στρατηγικές marketing franchise επικεντρώνονται στην οικοδόμηση μιας σταθερά ισχυρής ταυτότητας επωνυμίας, δημιουργώντας συγγένεια επωνυμίας και οδηγώντας έσοδα σε ολόκληρη την επιχειρηματική δραστηριότητα.

  1. Πώς μπορώ να δημιουργήσω ένα σχέδιο ψηφιακού marketing;

Οι προσεγγίσεις ψηφιακού marketing ποικίλλουν ανάλογα με διάφορους παράγοντες, όπως τους στόχους της επωνυμίας σου, την απόδοση αναζήτησης, τις ανάγκες marketing, το κοινό-στόχο και την οικονομική ικανότητα.

  1. Πόσος χρόνος χρειάζεται για να αρχίσω να βλέπω αποτελέσματα από το Social Media Marketing;

Αυτό εξαρτάται από την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σου και την υπάρχουσα παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Με τον σωστό συνδυασμό περιεχομένου και ενισχυμένων αναρτήσεων, μπορείς να αρχίσεις να βλέπεις ένα αναδυόμενο, αφοσιωμένο κοινό μέσα σε μόλις τρεις μήνες.

  1. Τι είναι το Video Marketing;

Το marketing βίντεο αξιοποιεί το περιεχόμενο βίντεο (π.χ. ζωντανά βίντεο, κριτικές βίντεο, κινούμενα GIF, διαφημίσεις βίντεο και διαδικτυακά σεμινάρια) για να επικοινωνήσει μια μοναδική ιστορία επωνυμίας και να αυξήσει την αφοσίωση του κοινού. Τα βίντεο προσφέρουν μια εξατομικευμένη εμπειρία επωνυμίας στους θεατές και αναδεικνύουν την ηγετική θέση μιας επιχείρησης. 

  1. Πώς μπορώ να βελτιστοποιήσω τη σελίδα προϊόντος ηλεκτρονικού εμπορίου μου;

Οι πελάτες παίρνουν αποφάσεις αγοράς πριν καν φτάσουν στις σελίδες ολοκλήρωσης αγοράς. Ως εκ τούτου, είναι σημαντικό να εφαρμόσεις ένα σταθερό σχέδιο marketing ηλεκτρονικού εμπορίου που περιλαμβάνει τη δημιουργία σελίδων προϊόντων με υψηλή μετατροπή.

Ακολουθούν βασικές στρατηγικές για να ξεκινήσεις:

  • Ανέλυσε τις σελίδες των προϊόντων σου
  • Χρησιμοποίησε εικόνες υψηλής ποιότητας
  • Βελτιστοποίησε τον ιστότοπο για κινητές συσκευές
  • Λεπτομερείς περιγραφές προϊόντων
  • Παρείχε ένα σαφές CTA
  • Εμφάνισε κριτικές προϊόντων
  • Πρόσθεσε σήματα αξιοπιστίας
  • Πρόσθεσε μια ενότητα “Συχνές Ερωτήσεις”

Η καλύτερη κίνηση προς τα εμπρός είναι να συνεργαστείς με μια έμπειρη εταιρεία ψηφιακού marketing, όπου μαθαίνεις από ειδικούς με χρόνια γνώσης και εξειδίκευσης στον κλάδο. Όλες οι πληροφορίες που κερδίζεις από αυτήν τη συνεργασία μπορούν να εφαρμοστούν σε όλες τις καμπάνιες marketing στις μηχανές αναζήτησής σου, στη διαφήμιση επί πληρωμή και στις καμπάνιες marketing στο διαδίκτυο.