Branding στοιχεία που χρειάζεται η επιχείρησή σου!
Δεν είναι κάθε επιχείρηση brand. Μια επιχείρηση παράγει και προσφέρει. Ένα brand από την άλλη, δίνει στους πελάτες μια σφαιρική εικόνα της επιχείρησης. Προβάλλει τις αξίες, τις ιδέες και την προσωπικότητά της.
Όταν συναντάμε έναν άνθρωπο, υποσυνείδητα δημιουργούμε μια γνώμη με βάση την εμφάνισή του, το πώς μιλάει, τι λέει. Μετά από αυτό, σκεφτόμαστε τι εμπειρίες έχουμε μαζί του, εάν είναι διαφορετικός από τους άλλους ανθρώπους που γνωρίζουμε, πώς συμπεριφέρεται σε διάφορα μέρη.
Ποια είναι όμως τα branding στοιχεία που χρειάζεται μια επιχείρηση;
- Όνομα
Το όνομα προσδιορίζει τις υπηρεσίες, τα προϊόντα ή τις ιδέες σου με λίγες μόνο λέξεις (ή ακόμα και μία).
- Λογότυπο
Το λογότυπο ίσως και το πιο σημαντικό branding στοιχείο περιγράφεται ως το οπτικό εμπορικό σήμα που προσδιορίζει τη μάρκα.
- Μότο (tagline)
Αυτή είναι μια συναρπαστική φράση που σχετίζεται με το όραμα, την αποστολή και τις αξίες της επωνυμίας και παίζει ιδιαίτερο ρόλο στη στρατηγική του brand σου.
- Χρώμα
Τα χρώματα είναι αρκετά ισχυρά και προκαλούν διαφορετικά συναισθήματα στους ανθρώπους και από εκεί παίζουν μεγάλο ρόλο στη σημασία της ταυτότητας της επωνυμίας.
- Σχήματα
Η δημιουργία ενός μοναδικού σχήματος εκτός των προτύπων για τα προϊόντα σου μπορεί να σε κάνει εύκολα να ξεχωρίσεις από τους ανταγωνιστές σου.
- Τυπογραφία
Μπορείς να βρεις μια γραμματοσειρά για το brand σου που απεικονίζει πλήρως τα επιμέρους στοιχεία της επωνυμίας σου ή κάτι εντελώς διαφορετικό που τα συντάσσει. Είναι σημαντικό να υπάρχει συνοχή!
- Γραφικά
Τα γραφικά επωνυμίας χρησιμοποιούνται για τη συμπλήρωση του κύριου λογότυπου και εάν γίνουν καλά, μπορούν να είναι αρκετά συμβολικά από μόνα τους ώστε οι πελάτες να μαντέψουν την εταιρεία.