Content Marketing: 5 λόγοι που το κάνουν σημαντικό
SEO, PPC, email marketing, influencer marketing… και άλλα τόσα αμέτρητα κανάλια μάρκετινγκ στα οποία πρέπει να εστιάσεις! Είναι, όμως, το content marketing είναι μια καλή ή ίσως ακόμη και η καλύτερη επιλογή;
Ακολουθούν πέντε λόγοι για τους οποίους το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι ένα σημαντικό κανάλι μάρκετινγκ:
1. Είναι μια κλιμακούμενη, μακροπρόθεσμη στρατηγική
Εάν εστιάσεις στη δημιουργία βοηθητικού, χρήσιμου και περιεχομένου που αντέχει στο χρόνο θα καταφέρεις να βρίσκεσαι στα υψηλότερα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης με την πάροδο του χρόνου. Ακόμα κι όταν αποφασίσεις εσύ ή η ομάδα σου να κάνει ένα διάλειμμα τα αποτελέσματα της προσπάθειάς σας θα δουλεύουν υπέρ σας.
2. Μπορεί να σε βοηθήσει να καλλιεργήσεις και να μετατρέψεις δυνητικούς πελάτες
Κανένας εν δυνάμει πελάτης δε θα ψάξει το brand σου απευθείας αναζητώντας το τι πουλάς! Ο στόχος σου πάντα πρέπει να είναι να τους “πας ένα ταξίδι” και εν τέλει να βρουν ακριβώς αυτό που ψάχνουν. Δώσε σημασία στο κάθε βήμα του και προσπάθησε να τον κερδίσεις το περιεχόμενό σου σε κάθε στάδιο με πάντα απώτερο σκοπό σου να τον κάνεις να θέλει να αποκτήσει το προϊόν σου.
3. Βοηθά στην τροφοδότηση άλλων καναλιών marketing
Δεν είναι εύκολο να χρησιμοποιείς αποτελεσματικά πολλά κανάλια μάρκετινγκ χωρίς να υπάρχει περιεχόμενο. Το ίδιο ισχύει και για το email marketing. Σκέψου ότι τα περισσότερα ενημερωτικά δελτία υπάρχουν κυρίως για να μοιράζονται νέο περιεχόμενο όπως αναρτήσεις ιστολογίου και βίντεο. Και βέβαια μη ξεχνάς το από στόμα σε στόμα, που αναμφισβήτητα το πιο ισχυρό κανάλι μάρκετινγκ από όλα. Εάν οι άνθρωποι εκτίθενται στο περιεχόμενό σου μέσω άλλων καναλιών μάρκετινγκ, θα το μοιράζονται συχνά με φίλους και συναδέλφους.
4. Βοηθά στην εκπαίδευση δυνητικών πελατών
Η πιο σημαντική συμβουλή για σένα, ίσως, σε αυτό το άρθρο είναι ότι πρέπει να θυμάσαι ότι οι πελάτες σου πρώτα πρέπει να νιώσουν εξοικείωση με τα εργαλεία σου για να ξεκινήσουν να τα χρησιμοποιούν! Επομένως, όσο μέσα από το περιεχόμενό σου τους εκπαιδεύεις αλλά χτίζεις και εμπιστοσύνη με το κοινό σου, τόσο πιο σίγουρο είναι ότι θα τους κάνεις “πελάτες” σου.
5. Είναι συχνά φθηνότερο μακροπρόθεσμα
Η εμπειρία μας μας έχει δείξει ότι το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι ο πιο οικονομικός τρόπος για να αποκτήσετε στοχευμένη επισκεψιμότητα, ειδικότερα εάν το συγκρίνουμε με τις πληρωτές διαφημίσεις που μπορούν να φτάσουν σε πολύ υψηλά budgets για μη οργανικά αποτελέσματα.