social-media-wp-blog-post

Είναι τελικά η παρουσία σου στα social media απαραίτητη;

Στις μέρες μας ολοένα και περισσότερος κόσμος διαφορετικής ηλικίας χρησιμοποιεί τα Social Media στην καθημερινότητά του. Πολλοί είναι εκείνοι πλέον που επισκέπτονται το προφίλ τους ή τη σελίδα τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn και λοιπά), με στόχο κυρίως να κοινωνικοποιηθούν.

Ωστόσο, από την μεριά των επιχειρήσεων πόσο απαραίτητη είναι αυτή η παρουσία στα Social Media;

Πάμε να μελετήσουμε την παρακάτω λίστα με σκέψεις, ώστε να δώσουμε μια απάντηση στο ερώτημα αυτό.

  1. Η διαφήμιση μέσω των Social Media είναι πιο οικονομική από τα παραδοσιακά μέσα διαφήμισης (τηλεόραση, εφημερίδες και περιοδικά). Σημαντικό είναι πως δίνεται πρόσβαση σε μεγάλη αγορά πελατών ανά τον κόσμο με αυτή να μπορεί να αποδώσει τα μέγιστα στον διαφημιζόμενο. Με το σωστό σχεδιασμό και την κατάλληλη οργάνωση μπορεί η επιχείρηση να λάβει και να κρατήσει το μερίδιο που της αναλογεί στην αγορά, καθώς και να ισχυροποιήσει τη θέση της.
  2. Με τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αυξάνεται η αναγνωρισιμότητα της επιχείρησης. Παράλληλα και σταδιακά χτίζεται η εταιρική ταυτότητα με την ενασχόληση στα Social Media κι έτσι καταξιώνεται τόσο η εταιρεία όσο και το brand. Η συνεχής παρουσία μιας επιχείρησης στα Social Media της ανοίγει το δρόμο για μεγαλύτερο πελατολόγιο, ενώ με συνέπεια δημιουργεί σχέσεις εμπιστοσύνης με τους ήδη υπάρχοντες πελάτες.
  3. Μέσα από συγκεκριμένες διαφημιστικές καμπάνιες στα κοινωνικά δίκτυα προωθούνται τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες μιας επιχείρησης και μπορεί να στοχευθεί το κοινό που αυτή επιλέγει να προσεγγίσει. Ταυτόχρονα, μπορούν να αναγνωριστούν άμεσα οι ανάγκες των καταναλωτών καταφέρνοντας να μεγαλώσουν τη λίστα των πελατών μιας επιχείρησης. Με αυτό τον τρόπο, είναι δυνατόν η κάθε επιχείρηση να προχωρά σε περισσότερες και πιο στοχευμένες μετατροπές της καμπάνιας της σε σχέση με τις παραδοσιακές μεθόδους διαφημίσεων.
  4. Τα μετρήσιμα δεδομένα και αποτελέσματα είναι πλέον ο οδηγός. Παλαιότερα, δεν θα μπορούσαμε εύκολα να έχουμε αυτά τα στατιστικά στοιχεία. Πλέον με τη χρήση εργαλείων από τα οποία λαμβάνουμε συνεχώς δεδομένα και στατιστικά, βλέπουμε άμεσα και σε πραγματικό χρόνο ποια διαφημιστική καμπάνια έχει καλύτερη ανταπόκριση, τι είναι πιο σημαντικό και τι όχι. Αυτά τα δεδομένα είναι πολύ χρήσιμα γιατί μια επιχείρηση μπορεί να γνωρίζει σε τι κοινό πρέπει να στοχεύσει αλλά και τη στρατηγική που θα πρέπει να ακολουθήσει για να αποφύγει τα περιττά έξοδα.
  5. Ακόμη, επειδή με την εξέλιξη ανεβαίνουν συνήθως και οι απαιτήσεις των καταναλωτών είναι απαραίτητη η αλληλεπίδραση και η διάδραση και με τη βοήθεια επιχειρήσεων που γνωρίζουν αυτές τις διαδικασίες. Συνήθως, οι καταναλωτές ζητούν άμεσα από τις επιχειρήσεις να απαντούν σε ερωτήσεις σχετικά με τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα τους. Μέσω, λοιπόν, των Social Media θα μπορείτε να έχετε συνεχή επικοινωνία και διάδραση της επιχείρησης με τους πελάτες.
  6. Σημαντικό κομμάτι που αξίζει να σημειωθεί είναι ότι οι περισσότεροι καταναλωτές προτού προβούν σε μία αγορά προχωρούν σε έρευνα του προϊόντος που τους ενδιαφέρει μέσα από τα Social Media για να ανταλλάξουν και με άλλους καταναλωτές κριτικές του προϊόντος που τους ενδιαφέρει. Μια επιχείρηση μπορεί να χρησιμοποιήσει υπέρ της αυτές τις κριτικές και να τις αξιοποιήσει κατάλληλα. Έτσι, θα μπορεί να προσεγγίσει νέους πελάτες ή να ανανεώσει τις «σχέσεις» με τους ήδη υπάρχοντες, βοηθώντας σημαντικά στην αύξηση των πωλήσεων.
  7. Τέλος, μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αυξάνεται η επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας. Με την ενεργή και στρατηγική παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα σε συνδυασμό με τις κατάλληλες διαφημιστικές καμπάνιες, η επισκεψιμότητα από υποψήφιους πελάτες στην ιστοσελίδα της επιχείρησης θα αυξηθεί, ενώ ταυτόχρονα θα βελτιώσει αισθητά και το SEO αυτής.

Επομένως, με βάση και τα παραπάνω η παρουσία μιας επιχείρησης στα Social Media είναι απαραίτητη και οποιαδήποτε επιχείρηση μπορεί να χαράξει μια σωστή πορεία σε αυτά. Η συνεχής παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μπορεί να θεωρείται κάτι δύσκολο, αλλά με τις κατάλληλες ενέργειες όλα τα δύσκολα γίνονται εύκολα. Απλά αρκεί να υπάρχει διάθεση για δημιουργικότητα, συνέπεια και σωστή στρατηγική.