webiste test 5-sec-test-blog

Εσύ έκανες το Website Test των 5 δευτερολέπτων στη σελίδα σου;

Στον ιστότοπό σας, η λεγόμενη “σελίδα περιεχομένου” είναι ο πιο συχνός τελικός προορισμός του χρήστη. Αυτή η σελίδα περιέχει τις πληροφορίες για τις οποίες ο χρήστης ήρθε στον ιστότοπο. Πώς όμως μπορεί μια επιχείρηση να γνωρίζει ότι η ιστοσελίδα παραδίδει στο χρήστη το μήνυμα που επιθυμεί; Πολύ εύκολα! Με ένα  website test 5 μόνο δευτερολέπτων.

Το 5 Second Test είναι μια μέθοδος έρευνας χρηστών που σας επιτρέπει να μετρήσετε ποιες πληροφορίες διατηρούν οι χρήστες και ποια εντύπωση έχουν μέσα στα πρώτα πέντε δευτερόλεπτα μετά την πλοήγηση στον ιστότοπό σας. Χρησιμοποιούνται για να ελέγξουν εάν οι ιστότοποι μεταδίδουν αποτελεσματικά το μήνυμά τους.

Σύμφωνα με έρευνα, το 55% των επισκεπτών ξοδεύει λιγότερο από 15 δευτερόλεπτα σε έναν ιστότοπο, επομένως είναι απαραίτητο να τραβήξετε την προσοχή κάποιου στα πρώτα δευτερόλεπτα μέσα από την προβολή ενός σχεδίου. Μέσα στα πρώτα δευτερόλεπτα, οι χρήστες θα αποφασίσουν αν θα συνεχίσουν την περιήγηση ή θα αποχωρήσουν.

Δίνονται στους συμμετέχοντες, λοιπόν, πέντε δευτερόλεπτα για να πλοηγηθούν στη σελίδα και να απαντήσουν σε μερικές απλές ερωτήσεις. Ανάλογα με τους στόχους του τεστ, μπορεί επίσης να λάβουν κάποιες βασικές πληροφορίες για το τι πρέπει να προσέξουν. Ένα website test  είναι ένας καλός τρόπος για να προσδιορίσετε εάν οι πρώτες εντυπώσεις των χρηστών από τη σελίδα σας είναι αυτές που περιμένατε. Αυτό περιλαμβάνει την απάντηση σε ερωτήσεις όπως:

  1. Τι προσφέρει η επιχείρηση;
  2. Τι θυμάται καλύτερα; 
  3. Γιατί θέλουν να συνεργαστούν μαζί σας ή να αγοράσουν από εσάς;

«Όταν δίνουμε στους χρήστες περισσότερα από πέντε δευτερόλεπτα για να μελετήσουν τη σελίδα, διαπιστώσαμε ότι αρχίζουν να κοιτούν τη σελίδα περισσότερο σαν σχεδιαστές, παρατηρώντας λεπτομέρειες που συνήθως χάνουν ή παρερμηνεύουν». (Perfetti, 2005)