Influencer-Marketing-blog-post

Influencer Marketing – τι είναι και πώς να το χρησιμοποιήσεις σωστά

Η προώθηση της επιχείρησής σου μέσω των influencers είναι συνήθως μια αποτελεσματική στρατηγική marketing, ειδικά στην εποχή που διανύουμε. Οι influencers μπορούν να προσφέρουν υπηρεσίες με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να προσδώσουν αξιοπιστία και προβολή στο brand σου, προσεγγίζοντας έτσι ένα ευρύ κοινό.

Τι είναι το influencer marketing;

Το influencer marketing είναι ένα είδος marketing στα social media όπου άτομα με μεγάλο αριθμό ακολούθων διαφημίζουν τα προϊόντα εταιριών. Αυτά τα άτομα έχουν μεγάλη επιρροή στα κοινωνικά δίκτυα και θεωρούνται ειδικοί στην προώθηση προϊόντων αλλά και υπηρεσιών.

Επιλογή των κατάλληλων influencers 

Η επιλογή των influencers παίζει σημαντικό ρόλο στην προώθηση της καμπάνιας σου. Αναζήτησε άτομα που αντιπροσωπεύουν την ιδεολογία σου και ταιριάζουν με το προφίλ του brand σου. Παρατήρησε την αλληλεπίδραση με τους ακολούθους τους, καθώς και το περιεχόμενο της δουλειάς τους. Επέλεξε το είδος του influencer ανάλογα με τους στόχους σου.

Influencers vs. Micro-Influencers

Influencers 

  • Έχουν μεγαλύτερο αριθμό ακολούθων και μπορούν να φτάσουν σε ένα ευρύτερο κοινό
  • Είναι ιδανικοί αν θέλεις να αυξήσεις την αναγνωρισιμότητα του brand σου σε ευρεία κλίμακα αλλά χρειάζονται περισσότερα χρήματα ως αντάλλαγμα για την δουλειά τους

Micro-Influencers 

  • Έχουν λιγότερους ακόλουθους, αλλά πιο αφοσιωμένους
  • Συνήθως απολαμβάνουν υψηλότερα ποσοστά αλληλεπίδρασης και είναι ιδανικοί για στοχευμένες καμπάνιες με περιορισμένο προϋπολογισμό

Στάδια συνεργασίας με influencers 

Αρχικά, πρέπει να οριστούν οι στόχοι της όποιας συνεργασίας κι έπειτα μπορείς να επιλέξεις τα άτομα ή το άτομο που θα προωθήσει τα προϊόντα σου στα κοινωνικά δίκτυα.

Στη συνέχεια, γίνεται η δημιουργία της στρατηγικής προώθησης δηλαδή τι περιεχόμενο θέλεις να περάσει στο κοινό τους και αφού το εγκρίνεις ανεβαίνει στα social media και στο τέλος γίνεται η μέτρηση και η αξιολόγηση της απόδοσης.

Μπορείς να χρησιμοποιήσεις κάποιο εργαλείο ανάλυσης για να δεις κατά πόσο έχουν αυξηθεί οι πωλήσεις και η επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σου καθώς κι αν έχουν επιτευχθεί οι στόχοι που τέθηκαν.

Γιατί να χρησιμοποιήσεις το influencer marketing;

Η συνεργασία με έναν influencer προσελκύει ένα ευρύτερο κοινό. Προβάλλοντας την επωνυμία σου στο περιεχόμενό τους, οι influencers το παρουσιάζουν σε νέο κοινό που μπορεί να μην ήταν εξοικειωμένο με αυτό. Ακόμη, η εμπιστοσύνη που έχουν οι influencers με τους ακόλουθούς τους ενισχύουν τη φήμη και την αξιοπιστία της επιχείρησής σου και ενισχύουν την αναγνωρισιμότητά της στην αγορά.

Οι influencers “χτίζουν” εμπιστοσύνη με τους ακόλουθούς τους μοιράζοντας προσωπικές εμπειρίες και απόψεις που έχουν απήχηση στο κοινό τους. Έτσι, αυξάνουν περαιτέρω την αξιοπιστία τους με το να είναι ανοιχτοί σε συνεργασίες επιχειρήσεων και να προωθούν μόνο προϊόντα που μπορούν να υποστηρίξουν πραγματικά.

Μήπως, λοιπόν, έφτασε η ώρα να προωθήσεις την επιχείρησή σου μέσω των influencers; Και πού ξέρεις; Μπορεί να αποτελέσει την αποδοτική επένδυση που έχει κάνει μέχρι και σήμερα, αρκεί να επιλέξεις τους κατάλληλους ανθρώπους!