
Instagram Stories: 10 ιδέες για να αναπτύξεις τον λογαριασμό σου
Στην εποχή των social media, οι πλατφόρμες όπως το Instagram έχουν κατακτήσει τον κόσμο του διαδικτύου. Με εκατομμύρια χρήστες κάθε μέρα να μοιράζονται φωτογραφίες, βίντεο και στιγμιότυπα από την καθημερινότητά τους, το Instagram έχει εξελιχθεί από απλή πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης σε ένα δυναμικό εργαλείο για επικοινωνία και προβολή.
Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, τα Instagram stories έχουν αποκτήσει μεγάλη σημασία. Αποτελούν έναν τρόπο να μοιράζεσαι στιγμιότυπα της ζωής σου, να προωθείς το περιεχόμενό σου και να αλληλεπιδράς με τους followers σου με έναν πιο αυθόρμητο και διασκεδαστικό τρόπο.
Αν αναρωτιέσαι πως μπορείς να εκμεταλλευτείς αυτό το εργαλείο για να δημιουργήσεις εντυπωσιακό περιεχόμενο που θα κεντρίζει το ενδιαφέρον των followers σου, τότε αυτό το άρθρο είναι για σένα. Παρακάτω θα βρεις μια πληθώρα ιδεών και συμβουλών για τη δημιουργία δυναμικών και πρωτότυπων Instagram stories που θα κερδίζουν την προσοχή και την αγάπη του κοινού σου.
- Προώθησε τις αναρτήσεις σου στο Instagram
Με τον ίδιο τρόπο που μπορείς να προωθήσεις τα reels του Instagram στα stories σου, μπορείς επίσης να προωθήσεις νέες αναρτήσεις. Και πάλι, αυτό μπορεί να βοηθήσει στην προσέγγιση χρηστών που κάνουν κλικ στις ιστορίες και να τους ενθαρρύνει να πλοηγηθούν στη σελίδα σου για να την “εξερευνήσουν” ή και ακόμα καλύτερα να σε ακολουθήσουν.
- Κάνε μια ψηφοφορία
Μια άλλη ιδέα για τη δημιουργία διαδραστικών ιστοριών είναι η κοινή χρήση μιας δημοσκόπησης. Χρησιμοποιώντας το αυτοκόλλητο δημοσκόπησης στα εργαλεία του Instagram story, μπορείς να κάνεις δημοσκόπηση στο κοινό σου για να λάβεις τη γνώμη του για οτιδήποτε, από διασκεδαστικά επίκαιρα θέματα έως ιδέες προϊόντων που εξετάζεις.
- Διαφήμισε μια επερχόμενη ζωντανή ροή
Ως μέρος της στρατηγικής μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης της επωνυμίας σου, εξέτασε το ενδεχόμενο να μεταβείς ζωντανά (live) για να αποκτήσεις άμεση επικοινωνία με το κοινό σου. Και όταν σχεδιάζεις μια ζωντανή ροή, χρησιμοποίησε τα Instagram stories για να το προωθήσεις έγκαιρα, ώστε οι ακόλουθοί σου να μπορούν να προγραμματίσουν ανάλογα.
- Μοιράσου εκπαιδευτικές συμβουλές
Τα stories είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να μοιράζεσαι γρήγορες συμβουλές και άλλα εκπαιδευτικά στοιχεία με το κοινό σου. Αυτός ο τύπος περιεχομένου είναι ιδανικός για stories, ειδικά αν είναι σύντομος και οπτικά ελκυστικός. Ορισμένοι τύποι επωνυμιών βασίζονται στην εκπαίδευση για να βοηθήσουν τους πελάτες να λάβουν αποφάσεις αγοράς. Αυτές περιλαμβάνουν βιομηχανίες όπως η ομορφιά, η περιποίηση του δέρματος και οι μάρκες τεχνολογίας.
- Κάνε ερωτήσεις
Εκτός από την απάντηση σε ερωτήσεις, μπορείς επίσης να χρησιμοποιήσεις τα Instagram stories για να κάνεις ερωτήσεις. Αυτό σε βοηθά να κατανοήσεις καλύτερα το κοινό-στόχο σου, να λάβεις σχόλια για τα προϊόντα ή απλώς να δημιουργήσεις μια ελκυστική εμπειρία για τους ακόλουθούς σου. Χρησιμοποίησε το αυτοκόλλητο δημοσκόπησης ή κουίζ για να πετύχεις αυτή την ιδέα περιεχομένου.
- Βάλε συνδέσμους στον ιστότοπο ή τη σελίδα προορισμού σου
Ενώ οι αναρτήσεις στο Instagram δεν επιτρέπουν συνδέσμους, τα stories προσφέρουν πλέον ένα αυτοκόλλητο URL, ώστε να μπορείς να χρησιμοποιείς αυτόν τον τύπο περιεχομένου για να αποκτήσεις πελάτες. Στείλε τους ακολούθους σου στη σελίδα προορισμού ή στον ιστότοπο ηλεκτρονικού καταστήματός σου, όταν προωθείς τα προϊόντα σου. Μπορείς επίσης να χρησιμοποιήσεις αυτήν τη δυνατότητα για να στείλεις ακολούθους σε μια σελίδα εκδήλωσης, μια σελίδα εγγραφής μέσω email, μια σελίδα με συχνές ερωτήσεις, ένα επεισόδιο podcast ή έναν διαγωνισμό.
- Προώθησε IRL και εικονικές εκδηλώσεις
Εάν η επιχείρησή σου διοργανώνει εκδηλώσεις, είτε αυτοπροσώπως, είτε εικονικές, μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα stories για να ενισχύσεις την αναγνωρισιμότητα των εκδηλώσεών σου και να αυξήσεις τις εγγραφές. Πρόσθεσε ετικέτα σε όλους τους ομιλητές ή ειδικούς προσκεκλημένους, συμπεριέλαβε σχετικές πληροφορίες και σύνδεσε τα stories σου με μια σελίδα εγγραφής ή έναν ιστότοπο πώλησης εισιτηρίων.
- Δημιούργησε επώνυμα γραφικά με δυνατότητα κοινής χρήσης
Η δημιουργία επώνυμων γραφικών είναι αυτή που μπορεί να βοηθήσει την επωνυμία σου να αποκτήσει μεγαλύτερη απήχηση. Τα γραφικά με δυνατότητα κοινής χρήσης, περιλαμβάνουν γεγονότα και στατιστικά στοιχεία, memes, infographics και επίκαιρες σκέψεις σχετικά με ένα τρέχον γεγονός ή μια τάση της ποπ κουλτούρας. Η επένδυση χρόνου για τη δημιουργία όμορφων γραφικών (χρησιμοποιώντας ένα εργαλείο όπως το Canva), μπορεί να αυξήσει την αφοσίωση και να ενθαρρύνει τους χρήστες να κάνουν κοινή χρήση.
- Βάλε συνδέσμους σε ανάρτηση ιστολογίου ή περιεχόμενο podcast
Ως μέρος της στρατηγικής μάρκετινγκ του περιεχομένου σου, μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα stories στο Instagram για να ωθήσεις τους ακολούθους σου στο περιεχόμενό σου σε άλλες πλατφόρμες. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει το ιστολόγιο του ιστότοπού σου ή ένα επώνυμο podcast. Επαναπροσδιόρισε την ανάρτηση ιστολογίου ή το podcast σου σε γραφικά πολλαπλών ιστοριών, συνοψίζοντας τα βασικά σου σημεία στα stories σου, συνδέοντας τους ακόλουθούς σου με το περιεχόμενο κειμένου ή ήχου.
- Προώθησε περιεχόμενο συνεργατών
Εάν χρησιμοποιείς συνδέσμους συνεργατών για να αποκτήσεις παθητικό εισόδημα ως μέρος της συνολικής επιχειρηματικής στρατηγικής σου, μπορείς εύκολα να προωθήσεις τα προϊόντα και τις υπηρεσίες συνεργατών στα stories σου στο Instagram.
Τα Instagram stories είναι ένα δυναμικό εργαλείο που μπορεί να σε βοηθήσει να συνδεθείς με το κοινό σου, να προωθήσεις το περιεχόμενό σου και να δημιουργήσεις μια κοινότητα γύρω από τον λογαριασμό σου.
Ανεξαρτήτως του τομέα σου, της επιχείρησής σου ή του προσωπικού σου ενδιαφέροντος, υπάρχουν αμέτρητες ιδέες που μπορείς να εφαρμόσεις στα stories σου. Από το να μοιραστείς πίσω από τις κάμερες (backstage) υλικό μέχρι την οργάνωση διαγωνισμών (giveaways) και την παροχή συμβουλών, οι επιλογές είναι ατελείωτες.
Το σημαντικότερο, ωστόσο, είναι να παραμείνεις αυθεντικός και να δημιουργείς περιεχόμενο που ανταποκρίνεται στη φύση και την προσωπικότητά σου. Οι followers σου εκτιμούν τη γνησιότητα και τη διαφάνεια, οπότε μην φοβηθείς να δείξεις τον αληθινό εαυτό σου.