LogoLogoLogoLogoLogo
  • Αρχική
  • Γνωρίστε μας
  • Οι υπηρεσίες μας
  • Projects
  • Blog
  • Επικοινωνία
    • FAQs
  • Αρχική
  • Γνωρίστε μας
  • Οι υπηρεσίες μας
  • Projects
  • Blog
  • Επικοινωνία
    • FAQs
Αναζήτηση:
Site Project / Digital Marketing  / Ιστοσελίδα: Πώς μπορείς να την κάνεις επιτυχημένη;
ιστοσελίδα-successful-design-blog (1)
28 Μαΐου 2022
Σε Digital Marketing, Tips, Ιστοσελίδες & Online Παρουσία, Στρατηγική Ecommerce

Ιστοσελίδα: Πώς μπορείς να την κάνεις επιτυχημένη;

Το να δημιουργήσεις μια ιστοσελίδα που να ξεχωρίζει αποτελεί μια διαρκή πρόκληση. Οι τάσεις στον σχεδιασμό αλλάζουν διαρκώς, δημιουργώντας άφθονη σύγχυση σχετικά με το ποιες τάσεις λειτουργούν πραγματικά και ποιες είναι απομεινάρια μιας περασμένης εποχής.

Με όλο τον ανταγωνισμό που υπάρχει στο διαδίκτυο δεν αρκεί μια επιχείρηση να έχει στην κατοχή της μια απλή ιστοσελίδα. Παρακάτω θα μπορείς να βρεις μερικά tips που θα κάνουν την ιστοσελίδα σου να ξεχωρίζει:

  1. Απέκτησε ένα δυνατό domain name.
    Μπορεί τα προϊόντα σου να κεντρίζουν το ενδιαφέρον αλλά με την μεγάλη γκάμα ιστοσελίδων είναι δύσκολο για έναν χρήστη να θυμηθεί πού είδε τα παπούτσια που ήθελε. Με ένα απλό και ξεχωριστό domain name θα πρέπει να καταφέρεις ο επισκέπτης της σελίδας να το θυμάται εύκολα.
  2. Αφιέρωσε χρόνο για την παρουσίαση της επιχείρησης.
    Ποια είναι η επιχείρηση; Ποιο είναι το αντικείμενό της; Ποιος ο σκοπός της;  Όλα αυτά είναι ερωτήματα που ο χρήστης θα πρέπει να ξέρει από την πρώτη του κιόλας περιήγηση στη σελίδα σου. Πάρε το χρόνο σου, λοιπόν, και παρουσίασε το έργο σου στους μελλοντικούς σου πελάτες.
  3. Επέλεξε το κατάλληλο σύστημα διαχείρισης περιεχομένου (CMS).
    Το οποίο με τις καταλληλες επεκτάσεις (plugins) θα εξελιχθεί στην ιστοσελίδα που σκεφτόσουν.
  4. Εάν επιλέψεις e-shop, χρησιμοποίησε μια δυνατή πλατφόρμα, όπως το WooCommerce, που θα καλύπτει τις ανάγκες της επιχείρησής σου.
  5. Να είσαι σίγουρος ότι ο ιστότοπός σου εμφανίζεται στις μηχανές αναζήτησης. Εάν κάτι πάει λάθος, βελτιστοποίησε το SEO. 
  6. Τοποθέτησε κουμπιά δράσης (CTA – Call for action).
  7. Κράτα την ιστοσελίδα σου απλή με γραφικά που δεν “αναστατώνουν” το οπτικό πεδίο του χρήστη.
Μοιραστείτε το:
Ετικέτες:
businesslogosuccesswebdesignwebsiteεπαγγελματική σελίδαεπιχείρησηιστοσελίδαψηφιακή εικόνα


Βρείτε μας:

Πρόσφατα Άρθρα

  • Phishing-insta_Blog-post

    Phishing στο Instagram: Τι, πώς, και γιατί

    27 Ιανουαρίου 2023
    σε Social Media Ασφάλεια
  • Social-Ads_blog post-v2

    Social Ads: 5+1 λάθη που πρέπει να αποφύγεις!

    18 Ιανουαρίου 2023
    σε Digital Marketing Online Διαφημίσεις Social Media
  • ISP_Blog-post

    ISP: Πώς μπορείς να ελέγξεις εάν σου μπλοκάρει περιεχόμενο;

    10 Ιανουαρίου 2023
    σε Tips Ασφάλεια
  • client-erwthseis-blog-post

    7 ερωτήσεις που πρέπει να κάνεις στον πελάτη σου!

    27 Δεκεμβρίου 2022
    σε Digital Marketing Tips Ιστοσελίδες & Online Παρουσία
  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn

Όροι Χρήσης – Πολιτική Απορρήτου | Copyright © 2022 Site Project. All rights reserved.

Χρησιμοποιούμε cookies για να εξατομικεύσουμε περιεχόμενο και διαφημίσεις, να παρέχουμε λειτουργίες κοινωνικών μέσων και να αναλύουμε την επισκεψιμότητά μας. Μοιραζόμαστε επίσης πληροφορίες σχετικά με τη χρήση του ιστότοπού μας με τους συνεργάτες μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τη διαφήμιση και την ανάλυση, οι οποίοι ενδέχεται να τις συνδυάσουν με άλλες πληροφορίες που τους έχετε παράσχει ή που έχουν συλλέξει από τη χρήση των υπηρεσιών τους από εσάς. Διαβάστε Περισσότερα

Αποδοχή Αποδοχή Όλων Ρυθμίσεις Cookies
  • Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies

    Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies

    Χρησιμοποιούμε cookies για να εξατομικεύσουμε περιεχόμενο και διαφημίσεις, να παρέχουμε λειτουργίες κοινωνικών μέσων και να αναλύουμε την επισκεψιμότητά μας. Μοιραζόμαστε επίσης πληροφορίες σχετικά με τη χρήση του ιστότοπού μας με τους συνεργάτες μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τη διαφήμιση και την ανάλυση, οι οποίοι ενδέχεται να τις συνδυάσουν με άλλες πληροφορίες που τους έχετε παράσχει ή που έχουν συλλέξει από τη χρήση των υπηρεσιών τους από εσάς.
  • Απαραίτητα

    Απαραίτητα

    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies βοηθούν να γίνει ένας ιστότοπος εύχρηστος, ενεργοποιώντας βασικές λειτουργίες όπως η πλοήγηση στη σελίδα και η πρόσβαση σε ασφαλείς περιοχές του ιστότοπου. Ο ιστότοπος δεν μπορεί να λειτουργήσει σωστά χωρίς αυτά τα cookies.
  • Μάρκετινγκ

    Μάρκετινγκ

    Τα cookies μάρκετινγκ χρησιμοποιούνται για την παρακολούθηση των επισκεπτών σε ιστότοπους. Η πρόθεση είναι να προβάλλονται διαφημίσεις που είναι σχετικές και ελκυστικές για τον μεμονωμένο χρήστη και, ως εκ τούτου, πιο πολύτιμες για εκδότες και διαφημιστές τρίτων.
  • Στατιστικά

    Στατιστικά

    Τα cookie Analytics βοηθούν τους κατόχους ιστότοπων να κατανοήσουν πώς αλληλεπιδρούν οι επισκέπτες με ιστότοπους συλλέγοντας και αναφέροντας πληροφορίες ανώνυμα.
  • Προτιμήσεις

    Προτιμήσεις

    Τα cookie προτιμήσεων επιτρέπουν σε έναν ιστότοπο να θυμάται πληροφορίες που αλλάζουν τον τρόπο συμπεριφοράς ή εμφάνισης του ιστότοπου, όπως η γλώσσα που προτιμάτε ή η περιοχή στην οποία βρίσκεστε.
  • Μη ταξινομημένα

    Μη ταξινομημένα

    Τα μη ταξινομημένα cookies είναι cookies που βρισκόμαστε στη διαδικασία ταξινόμησης, μαζί με τους παρόχους μεμονωμένων cookies.
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Accessibility by WAH
  • Blog
  • FAQs
  • Projects
  • Αρχική
  • Γνωρίστε μας
  • Επικοινωνία
  • Κλείστε το ραντεβού σας
  • Οι υπηρεσίες μας
  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου