seo-google-penalties

Λάθη SEO που μπορεί να σε οδηγήσουν σε Google Penalties

Το SEO είναι μια πολύπλοκη και συνεχώς εξελισσόμενη διαδικασία. Ακόμη και οι πιο έμπειροι ειδικοί μπορεί να κάνουν λάθη, αλλά αυτά τα κοινά λάθη SEO μπορεί να οδηγήσουν σε αυτόματη ποινή της Google αν συνεχίζουν ανεξέλεγκτα. Ακολουθεί μια λίστα με μερικά από τα πιο κοινά λάθη που κάνουν οι επιχειρήσεις, μαζί με το τι μπορείς να κάνεις για να τα αποτρέψεις:

Περιεχόμενο χαμηλής ποιότητας

Ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που μπορείς να κάνεις είναι να δημοσιεύσεις περιεχόμενο χαμηλής ποιότητας. Περιεχόμενο χαμηλής ποιότητας είναι το περιεχόμενο που δεν παρέχει αξία στον χρήστη και περιλαμβάνει:

  • Κακά γραμμένο, όχι μοναδικό ή μη πρωτότυπο κείμενο
  • Μη συσχετιζόμενο με το ερώτημα αναζήτησης περιεχόμενο
  • Διπλότυπο περιεχόμενο

Υπερβολική χρήση λέξεων-κλειδιών

Η υπερβολική χρήση λέξεων-κλειδιών είναι η πρακτική της συμπερίληψης μεγάλου αριθμού λέξεων-κλειδιών σε μια ιστοσελίδα. Οι λέξεις-κλειδιά είναι λέξεις που αναζητούν οι άνθρωποι στον ιστό και συγκεκριμένοι ιστότοποι προσπαθούν να αποκτήσουν υψηλές θέσεις με τη χρήση ορισμένων φράσεων-κλειδιά.

Ανεπιθύμητοι σύνδεσμοι

Οι σύνδεσμοι ανεπιθύμητης αλληλογραφίας παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στον εάν ο χρήστης σου έχει μια καλή εμπειρία στον ιστότοπό σου, γεγονός που μετράει στο εάν θα καταταχθεί υψηλά για το SEO. Η δημιουργία συνδέσμων δεν είναι κακή πρακτική, αλλά η κακή δημιουργία συνδέσμων μπορεί να είναι επιζήμια για την επιχείρησή σου.

Ύπουλες ανακατευθύνσεις

Οι ύπουλες ανακατευθύνσεις είναι μια κοινή τακτική που χρησιμοποιείται από τους SEO black hat για να ξεγελάσουν με συνδέσμους, να αποκρύψουν συνδέσμους ή ακόμα και να στείλουν έναν χρήστη σε άλλο ιστότοπο.

Μη κατάλληλα backlinks

Αν και τα backlinks δεν είναι ο μόνος παράγοντας που επηρεάζει την κατάταξή σου, είναι ένας από τους πιο σημαντικούς. Τα backlinks είναι οι σύνδεσμοι σε άλλους ιστότοπους που οδηγούν στον ιστότοπό σου. Εάν ένας ιστότοπος που δεν κατέχεις ή δεν διαχειρίζεσαι έχει έναν σύνδεσμο που οδηγεί σε αυτόν, αυτό ονομάζεται “backlink”.

Για να είναι αποτελεσματικά τα backlinks, θα πρέπει να είναι φυσικά, δηλαδή να προέρχονται από σχετικούς ιστότοπους και να σχετίζονται με το θέμα του ιστοτόπου σου. Ακόμη, βοηθά να είναι άφθονα (ένας καλός εμπειρικός κανόνας είναι περίπου 10 ανά σελίδα) και να διανέμονται σε διαφορετικές πηγές, όπως ιστότοπους μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook ή ιστολόγια/άρθρα επισκεπτών σε άλλους ιστότοπους, ώστε να μην εμφανίζονται τεχνητά ή ανεπιθύμητα.

Διπλότυπο περιεχόμενο

Το διπλότυπο περιεχόμενο αποτελεί, στον πυρήνα του, παραβίαση των πολιτικών της Google. Αυτό περιλαμβάνει την πρακτική της υπερβολικής χρήσης λέξεων-κλειδιών—όπου ένα κομμάτι περιεχομένου είναι γεμάτο με λέξεις-κλειδιά για την ενίσχυση της κατάταξης της σελίδας στα αποτελέσματα αναζήτησης—καθώς και την εσωτερική και την εξωτερική σύνδεση.

Οι διπλότυπες εκδόσεις του ιστοτόπου σου μπορούν να προκαλέσουν προβλήματα στις SEO προσπάθειές σου, καθώς μειώνει την εμπειρία των χρηστών και τους κάνει να αναπηδούν από τον ιστότοπό σου πιο γρήγορα από ότι θα έκαναν διαφορετικά. Ένα μεγάλο μέρος αυτού του προβλήματος προέρχεται από την ικανότητα της Google να αναγνωρίζει διπλό περιεχόμενο στον ιστό, εάν κάποιος επισκεφτεί δύο διαφορετικές σελίδες που μοιράζονται ίδιες λέξεις ή προτάσεις, τότε η Google θα δει αυτές τις σελίδες ως το ίδιο πράγμα.