Ποια SEO tips μπορείς να αξιοποιήσεις στην ιστοσελίδα σου;
Μια όμορφη και καλοσχεδιασμένη ιστοσελίδα δεν θα πρέπει να μένει «κρυφή» από το κοινό της. Με τη σωστή στρατηγική SEO μπορείς να κάνεις την ιστοσελίδα σου φανερή στο ευρύ κοινό πάρα πολύ εύκολα! Ας θυμηθούμε, όμως, τι είναι το SEO; Search Engine Optimization είναι η διαδικασία με την οποία «βοηθάς» τους μελλοντικούς σου χρήστες να εντοπίσουν τον ιστότοπό σου. Δες παρακάτω λίγες συμβουλές, οι οποίες θα σε βοηθήσουν να κατακτήσεις υψηλότερες θέσεις στις μηχανές αναζήτησης:
- Βρες τις κατάλληλες λέξεις-κλειδιά. Σκέψου λέξεις τις οποίες θα χρησιμοποιήσουν οι χρήστες στις μηχανές αναζήτησης για να βρουν το περιεχόμενο της σελίδας σου. Μέσω του Google AdWords μπορείς να ελέγξεις εάν οι λέξεις-κλειδιά που βρήκες χρησιμοποιούνται συχνά.
- Θυμήσου πως ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος. Για να κάνεις την ιστοσελίδα σου να ξεχωρίζει χρησιμοποίησε λέξεις-κλειδιά που φανερώνουν και αναδεικνύουν την μοναδικότητα των υπηρεσιών σου.
- Μην το παρακάνεις με τις λέξεις-κλειδιά. Όπως αναφέρει και ο οδηγός της Google «Δημιούργησε σελίδες για χρήστες και όχι για τις μηχανές αναζήτησης». Εάν απλά τοποθετείς λέξεις-κλειδιά στο περιεχόμενό σου μπορεί να χαθεί το νόημά του.
- Δημιούργησε συνδέσμους προς τον ιστότοπό σου. Όσο περισσότερες σελίδες φέρουν συνδέσμους για τη σελίδα σου, τόσο υψηλότερη θα είναι και η θέση σου στις μηχανές αναζήτησης.
- Φρόντισε την καλή ποιότητα του περιεχομένου σου. Βασικός στόχος των μηχανών αναζήτησης είναι να βοηθούν τους χρήστες να βρίσκουν τις απαντήσεις που ψάχνουν. Προσπάθησε, λοιπόν, όλο το υλικό που θα τοποθετήσεις στη σελίδα σου να παρέχει στους επισκέπτες τις ποιοτικές απαντήσεις που επιζητούν.
- Κοινωνικοποιήσου. Φρόντισε τα social media της σελίδας σου να έχουν τον κατάλληλο αριθμό ακολούθων αλλά και το κατάλληλο υλικό που χρειάζονται τόσο ποσοτικά όσο και ποιοτικά. Δεδομένου ότι οι περισσότεροι χρήστες αναζητούν προϊόντα και υπηρεσίες μέσω των κοινωνικών δικτύων, τα social media αποτελούν έναν καλό σύμμαχο στην SEO στρατηγική σου.
- Δώσε στους χρήστες σου, την κατάλληλη εμπειρία-χρήστη. Να είσαι σίγουρος/η πώς όταν κάποιος εισέλθει στη ιστοσελίδα σου βλέπει την ταυτότητα της επιχείρησης σου και τις υπηρεσίες της ξεκάθαρα.
- Μέτρησε αποτελέσματα. Μέσω δωρεάν εργαλείων, όπως τα Google Analytics, SEMRush.com, Moz, μπορείς να δεις πώς οι χρήστες βρήκαν τον ιστότοπό σου, πόσο χρόνο έμειναν σε αυτόν, πού βρίσκονται, με σκοπό να μπορέσεις να προσαρμόσεις την στρατηγική σου καλύτερα.
- Φρόντισε την ιστοσελίδα σου, έτσι ώστε να εμφανίζεται πρώτες σελίδες των μηχανών αναζήτησης. Οι περισσότεροι χρήστες αρκούνται να βρουν τις απαντήσεις τους στις δύο πρώτες σελίδες λυμάτων.