e-shop-ecommerce-blog

Πώς μπορεί ένα e-shop να σε βοηθήσει με την προώθηση της επιχείρησής σου;

Εάν η επιχείρησή σου πηγαίνει καλά ως φυσικό κατάστημα, βοήθησέ την να κάνει ένα βήμα παραπέρα με τη δημιουργία ενός e-shop. Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα ανέκαθεν αποτελούσε μια καλή στρατηγική προώθησης μιας επιχείρησης εξαιτίας της αμεσότητας που παρέχει και της μεγάλης εμβέλειας κοινού που μπορεί να απευθυνθεί. Δες παρακάτω με ποιους τρόπους μπορείς να προωθήσεις την επιχείρησή σου μέσω ενός e-shop:

  1. Ασφαλείς και απλές συναλλαγές. Η ουσία στη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος βρίσκεται στο να προσφέρεις τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σου ανά πάσα ώρα και στιγμή. Ένα ασφαλές σύστημα συναλλαγών θα βοηθήσει τους πελάτες (τόσο τους ήδη υπάρχοντες όσο και τους καινούργιους) να εμπιστευτούν στην επιχείρησή σου, τα χρήματα αλλά και τα στοιχεία τους. Επιπλέον, με ένα απλό σύστημα συναλλαγών θα μπορούν οι πελάτες σου να πραγματοποιήσουν τις συναλλαγές τους χωρίς να “χάνονται” μέσα σε αυτές.
  2. Συνέχισε με τις βελτιστοποιήσεις στο SEO. Ανανέωσε τις λέξεις-κλειδιά και βοήθησε τις μηχανές αναζήτησης να σε προβάλλουν στους μελλοντικούς σου πελάτες ευκολότερα!
  3. Δημιούργησε ολοκληρωμένες εικόνες. Το οπτικό υλικό του e-shop σου είναι το παν για να καταφέρεις να κρατήσεις τους πελάτες στο “χώρο” σου. Φρόντισε, λοιπόν, να είναι καθαρά τραβηγμένες και να δίνουν στο χρήστη τις απαραίτητες οπτικές γωνίες που χρειάζεται να δει το προϊόν ώστε να προχωρήσει στην αγορά.
  4. Βάλε περιγραφές στα προϊόντα και δώσε τις έξτρα πληροφορίες που κρύβονται από τις φωτογραφίες.
  5. Ο πυρήνας ενός ηλεκτρονικού καταστήματος είναι η αμεσότητά του. Τι καλύτερο από ένα e-shop διαθέσιμο σε όλες τις συσκευές;
  6. Κράτα ενημερωμένα τα social media. Η παρουσία ενός “δυνατού” e-shop χρειάζεται μεράκι και χρόνο. Δώσε του μια μικρή ώθηση με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
  7. Η στροφή προς το ηλεκτρονικό εμπόριο δεν προσφέρει την άμεση και προσωπική επαφή επιχείρησης-πελάτη. Η λύση; Μια ηλεκτρονική διεύθυνση! Κάνε αισθητή την παρουσία σου στους πελάτες μέσω του e-mail marketing.
  8. Φρόντισε η πλοήγηση στο e-shop σου να καλύπτει υψηλές ταχύτητες. Εξάλλου κανείς δεν θέλει να περιμένει στην ουρά.

Bonus Tip: Πάρε ανατροφοδότηση από τους πελάτες σου σχετικά με την εμπειρία τους. Δοκίμασε και εσύ τις υπηρεσίες που προσφέρεις και προχώρησε στις κατάλληλες διορθώσεις.