Πώς μπορείς να βελτιώσεις την εικόνα του e-shop σου;
Στις ημέρες που διανύουμε όλα γίνονται διαδικτυακά, συμπεριλαμβάνοντας και τα ψώνια όλων των ειδών (ρουχισμού, επισιτισμού και άλλα). Εάν κάποιος έχει αντικείμενα προς πώληση μπορεί ανα πάσα ώρα και στιγμή να στρέψει το βλέμμα του στο ηλεκτρονικό εμπόριο (e-commerce) και να δημιουργήσει ένα e-shop.
Με τη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος επιτυγχάνεται η διαφήμιση του brand μιας επιχείρησης αλλά και η προσέλκυση νέου κοινού ανεξαρτήτως τοποθεσίας. Μεγαλώνει, λοιπόν, το εύρος της επιχείρησης και με τη σωστή διαχείριση και κατασκευή του e-shop, μεγαλώνουν και τα κέρδη της.
Η δημιουργία ενός καλού ηλεκτρονικού καταστήματος έχει να κάνει με το μάτι, δηλαδή αυτό που θα δει ο πελάτης. Αφορά, λοιπόν, τη σωστή χρήση του θέματος, την επιλογή των σωστών χρωματικών τόνων, τα σωστά γραφικά, γενικά οτιδήποτε μπορεί να πείσει τον χρήστη να προχωρήσει την συναλλαγή. Τι είναι όμως αυτό που θα μπορέσεις να κάνεις για να βελτιώσεις την εικόνα του e-shop σου και να προσελκύσεις ακόμη περισσότερους πελάτες;
- Keep it simple. Κράτα το σχέδιο του ιστότοπου σου απλό, χωρίς περισπασμούς που μπορούν να απομακρύνουν το πελατη σου από την συναλλαγή του.
- Κάνε την επωνυμία σου προτεραιότητα. Η επωνυμία της επιχείρησής σου αποτελεί την ταυτότητά της.
- Να σκέφτεσαι σαν πελάτης και όχι σαν επιχειρηματίας. Μην σκέφτεσαι τι είναι ωραίο στην δική σου αισθητική μόνο. Θυμήσου τι σε κάνει εσένα σαν πελάτη να προχωρήσεις στην αγορά και συνδύασέ το με αυτό που πρεσβεύει η επωνυμία σου για να έχεις το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.
- Χρησιμοποίησε τα χρώματα προς όφελός σου.
- Φρόντισε οι εικόνες σου να είναι καλής ποιότητας και να έχουν μια συνοχή (ίδιο μέγεθος, παρόμοιες τραβηγμένες γωνίες).
- Χρησιμοποίησε τα social media για να πείσεις καινούργιους πελάτες να σε εμπιστευτούν (π.χ να πάρουν feedback από προηγούμενους πελάτες).
- Φρόντισε η πλοήγηση στα μενού της ιστοσελίδας σου να είναι εύκολη και απλή. Εάν ο πελάτης σου χρειάζεται να πλοηγηθεί σε δέκα διαφορετικά μενού για να βρει το προϊόν που χρειάζεται, τότε είναι πολύ πιθανό να το αναζητήσει αλλού.
- Δώσε στους πελάτες σου την αμεσότητα που επιζητούν. Η ουσία στην ένταξη μιας επιχείρησης στον διαδικτυακό χώρο είναι στην αμεσότητα και την ευχέρεια που παρέχεται. Κάνε ένα βήμα παραπέρα και δημιούργησε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα διαθέσιμο από όλες τις ηλεκτρονικές συσκευές για να μπορέσει κάποιος να χρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες σου όποτε το επιθυμεί.