Πώς μπορείς να βελτιώσεις το conversion rate σου;
Το conversion rate είναι ακριβώς αυτό το ποσοστό με το οποίο οι απλοί χρήστες μετατρέπονται στον ιστότοπό σου και γίνονται πελάτες επί πληρωμή.
Ακολουθούν μερικοί από τους καλύτερους τρόπους για να βελτιώσεις το ποσοστό μετατροπών σου:
Εξατομίκευση
Όλοι γνωρίζουμε ότι είναι ωραίο να λαμβάνουμε ένα email με το όνομά μας. Αλλά αυτές τις μέρες αυτό το επίπεδο εξατομίκευσης δεν αποδίδει ιδιαίτερα. Πρέπει να εξατομικεύσεις το περιεχόμενο και τα μηνύματά σου προς τον χρήστη που εξερευνά την επωνυμία σου.
Storytelling
Η αφήγηση ιστοριών έχει να κάνει με το να ταξιδεύεις τους πελάτες σου. Δώσε τους μια εμπειρία που δε θα ξεχάσουν όταν επισκεφθούν τον ιστότοπό σου.
Βελτιστοποίηση της εμπειρίας χρήστη
Εάν ένας χρήστης δε βρίσκεται στον ιστότοπό σου ή στη λίστα email σου, θα είναι πολύ δύσκολο να τον μετατρέψεις. Κάθε φορά που κάνεις αλλαγές στον ιστότοπο ή το περιεχόμενό σου, να σκέφτεσαι πάντα “πώς θα επηρεαστεί ο χρήστης;”
Βελτιστοποίηση ιστότοπου
Το να βεβαιωθείς ότι ο ιστότοπός σου είναι στα καλύτερά του είναι πολύ σημαντικό για τη βελτίωση του conversion rate σου. Να θυμάσαι ότι αυτό είναι το κατάστημά σου. Κανείς δεν θέλει να μπει σε ένα μπερδεμένο και ακατάστατο κατάστημα.
Άμεση επικοινωνία
Σκέφτηκες ποτέ ότι οι επισκέπτες του ιστότοπού σου έχουν μια απλή ερώτηση που θα τους βοηθούσε να κάνουν μια αγορά, αλλά δε ρωτούν ποτέ; Ίσως επειδή δε ξέρουν καν πού να επικοινωνήσουν μαζί σου;
Η ύπαρξη ζωντανών chatbots ή φόρμας επικοινωνίας απευθείας στον ιστότοπό σου μπορεί να σου δώσει μια πολύ άμεση γραμμή επικοινωνίας με το κοινό σου.