προϊόντα-catalog-blog

Προϊόντα: Πώς μπορείς να τα αναδείξεις στα social media;

Τα social media ένας σημαντικός σύμμαχος για κάθε είδους επιχείρηση είτε ως μέσο προώθησης είτε ως εργαλείο για να πουληθούν τα προϊόντα και οι υπηρεσίες. Με την πανδημία, ο κόσμος εξοικειώθηκε με την ιδέα των διαδικτυακών αγορών γεγονός που ασκούσε πίεση ιδίως στις μικρές επιχειρήσεις. 

Ακόμη και οι μεγάλες κοινωνικές πλατφόρμες “αναγκάστηκαν” να προσαρμοστούν στη ιδέα των ηλεκτρονικών αγορών και πρόσθεσαν εργαλεία αγορών για να βοηθήσουν τις μικρές επιχειρήσεις να στρέψουν το βλέμμα τους στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Ένα σημαντικό εργαλείο για κάθε επιχείρηση η οποία πουλάει προϊόντα ή υπηρεσίες είναι ο κατάλογος. Είναι το πρώτο πράγμα που γνωρίζει ο πελάτης για εκείνη. Το ίδιο  ισχύει  στο ηλεκτρονικό εμπόριο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Με ποιους τρόπους όμως, μπορείς να παρουσιάσεις καλύτερα τους καταλόγους σου στα social media;
  1. Φρόντισε οι εικόνες που θα επιλέξεις να είναι κατάλληλες για την πλατφόρμα που θα χρησιμοποιήσεις. 

Κάθε πλατφόρμα έχει τις δικές της απαιτήσεις και πρέπει να βεβαιωθείς πως τα προϊόντα στον κατάλογό σου έχουν μορφοποιηθεί με τις σωστές αναλογίες εικόνας.

  1. Προτίμησε λεπτομερείς περιγραφές για τα προϊόντα σου.

Τόσο το διαδίκτυο όσο και τα κοινωνικά δίκτυα είναι γνωστά για τα γραφικά τους. Ωστόσο το 80% των δραστηριοτήτων βασίζονται στη γραφή και ενισχύονται από τα γραφικά. Αν νομίζεις λοιπόν, πως μπορείς να παραβλέψεις  τις περιγραφές στα προϊόντα σου, κάνεις λάθος!

  1. Να είσαι συνεπής με το απόθεμα σου.

Να ενημερώνεις τη σελίδα σου σχετικά με τα προϊόντα που έχουν εξαντληθεί ή ανανεωθεί. Η εύρεση του ιδανικού προϊόντος στο Facebook Shop είναι δύσκολο και ιδιαίτερα απογοητευτικό σε περίπτωση που έχει εξαντληθεί. Τέτοιου είδους περιστατικά δημιουργούν δυσαρέσκεια, μια εμπειρία αγορών γεμάτη τριβές μπορεί να δημιουργήσει δυσπιστία και να μειώσει τις πωλήσεις.

  1. Δώσε ποικιλία στα προϊόντα σου.

Και δεν εννοούμε να γεμίσεις την σελίδα σου με προϊόντα. Αλλά εμπλούτισε κάθε προϊόν με μεγέθη και χρώματα. Με τον τρόπο αυτό παρέχεις, στον πελάτη την επιλογή να πραγματοποιήσει αναζήτηση χρησιμοποιώντας παραλλαγές. 

  1. Χρησιμοποίησε ετικέτες προϊόντων για να αυξήσεις τις πωλήσεις

Οι ετικέτες μπορούν να βοηθήσουν τους πελάτες σου να ενημερώνονται για το τι πουλάς αυτήν τη στιγμή. Επιπλέον, βοηθά τους αγοραστές να βρουν την επωνυμία και τα προϊόντα σου ευκολότερα.