QR Codes: Πώς η χρήση τους συμβάλλει στην εμπειρία των πελατών;
Οι κωδικοί γρήγορης απόκρισης (QR) υπάρχουν εδώ για πάνω από δύο δεκαετίες, αλλά πρόσφατα έχουν γίνει ένα από τα πιο δημοφιλή εργαλεία μάρκετινγκ. Το 2023, η χρήση τους αυξάνεται ραγδαία και είναι πιθανό να διαδραματίσουν καθοριστικό ρόλο στο μέλλον του μάρκετινγκ. Με την αυξανόμενη χρήση των smartphones και του διαδικτύου, οι κωδικοί QR έχουν γίνει ένας βολικός και αποτελεσματικός τρόπος σύνδεσης με τους καταναλωτές, ενώ παράλληλα οδηγούν και στην αύξηση της αφοσίωσης.
Παρακάτω μπορείς να δεις πώς η χρήση τους συμβάλλει στην καλύτερη εμπειρία ενός πελάτη:
Συντομότερη εμπειρία επισκέπτη, άρα καλύτερη εμπειρία χρήστη
Παρέχουν έναν γρήγορο και εύκολο τρόπο πρόσβασης στους καταναλωτές σε πληροφορίες, όπως λεπτομέρειες προϊόντων, εκπτώσεις και προωθήσεις. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε διάφορα κανάλια μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένων έντυπων διαφημίσεων, πινακίδων και συσκευασίας προϊόντων. Ακόμη, μπορούν να βοηθήσουν στην παρακολούθηση της αποτελεσματικότητας των καμπανιών μάρκετινγκ μετρώντας τον αριθμό των σαρώσεων και των μετατροπών.
Απόρρητο δεδομένων συμβατό με το GDPR
Τα brands έχουν μια μεγάλη ευθύνη ως προς την προστασία των ευαίσθητων δεδομένων των πελατών, καθώς και ως προς τη διατήρηση της εμπιστοσύνης τους. Οι πρακτικές συλλογής δεδομένων με προτεραιότητα το απόρρητο θα είναι ο νέος κανόνας, επομένως οι επωνυμίες πρέπει να αναπτύξουν κατ’ ιδίαν σχέσεις με τους καταναλωτές. Πλέον γίνεται μια επανάσταση σχετικά με τα δεδομένα που συλλέγουν μόνα τους τα brands χωρίς τη βοήθεια κάποιου ενδιάμεσου φορέα χρησιμοποιώντας νέα εργαλεία, όπως κωδικούς QR.
Υψηλότερη υιοθέτηση και περισσότερες μετατροπές
Οι κωδικοί QR έχουν αποκτήσει ευρεία δημοτικότητα τα τελευταία χρόνια ως αποτελεσματικό εργαλείο μάρκετινγκ και έχουν υιοθετηθεί σημαντικά, ειδικά κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Πολλές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν πλέον κωδικούς QR για ανέπαφες πληρωμές, έκδοση εισιτηρίων και άλλες εφαρμογές. Η ευρεία χρήση τους έχει αυξήσει την εξοικείωση και την άνεση των καταναλωτών με την τεχνολογία, η οποία είναι πιθανό να συνεχίσει να οδηγεί στην υιοθέτηση.
Οικονομικό μάρκετινγκ
Οι κωδικοί QR είναι σχετικά φθηνοί στη δημιουργία και τη διανομή τους, καθιστώντας τους ένα οικονομικό εργαλείο μάρκετινγκ. Μπορούν να εκτυπωθούν στη συσκευασία, σε φυλλάδια, σε αφίσες ή ακόμα και σε ψηφιακές οθόνες.
Ένας Phygital World*
Οι κωδικοί QR γίνονται πιο προσιτοί και βολικοί για τους καταναλωτές με την αυξανόμενη υιοθέτηση smartphones και ψηφιακών πληρωμών. Οι δυναμικοί κωδικοί QR προσφέρουν πιο εξατομικευμένες και ελκυστικές εμπειρίες, αλλάζοντας το μέλλον του μάρκετινγκ παρέχοντας μια οικονομικά αποδοτική, διαδραστική προσέγγιση.
*Το Phygital marketing είναι ένας όρος που επικεντρώνεται στη μίξη ψηφιακού και φυσικού μάρκετινγκ για την αξιοποίηση της εμπειρίας των καταναλωτών και τη μεγιστοποίηση των πωλήσεων των προϊόντων!