Rakuten Viber blog post

Rakuten Viber – τα οφέλη του στο μάρκετινγκ!

Το Rakuten Viber είναι ένα ισχυρό εργαλείο επικοινωνίας που μπορείς να χρησιμοποιήσεις στην επιχείρησή σου για διάφορους σκοπούς. Μπορείς εύκολα να συνδεθείς με πελάτες ανεξάρτητα από το πού βρίσκονται στον κόσμο  – κι όλα αυτά χάρη σε μια ποικιλία λύσεων που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την προσέλκυση κοινού. 

  1. Χρησιμοποίησέ το για ειδοποιήσεις

Ως επωνυμία, μπορείς να στείλεις διαφορετικού είδους μηνύματα στους πελάτες σου, συμπεριλαμβανομένων των συνομιλιών, των συναλλαγών και των διαφημιστικών μηνυμάτων. Επιπλέον, η αποστολή διαφημιστικού υλικού, όπως κουπόνια, ειδικές προσφορές και ανακοινώσεις νέων προϊόντων, είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ενημερώνεις τους πελάτες σου για τις τελευταίες προσφορές και να αυξήσεις τις πωλήσεις σου.

  1. Μείωσε το κόστος marketing

Η πλατφόρμα αυτή μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αποστολή μαζικών μηνυμάτων σε πελάτες. Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προωθήσεις τις ειδικές προσφορές και μπορεί να γίνει με ένα μέρος του κόστους των παραδοσιακών μεθόδων μάρκετινγκ.

  1. Αύξηση των πωλήσεων

Είναι ένα εργαλείο με το οποίο μπορείς να στέλνεις υπενθυμίσεις σχετικά με τις πωλήσεις και τις προσφορές, να απαντάς στις ερωτήσεις των αγοραστών σχετικά με τα προϊόντα σου και να ενημερώνεις το κοινό σου. Αυτό θα σε βοηθήσει να αυξήσεις τις πωλήσεις και να αφήσεις πίσω τον ανταγωνισμό.

  1. Εύκολη χρέωση για την υποστήριξη πελατών 

Πρόκειται για ένα εργαλείο που επιτρέπει να στέλνεις εύκολα εικόνες, βίντεο και άλλο περιεχόμενο στους καταναλωτές σου, παρέχοντάς τους μια πιο πλούσια και πιο ελκυστική εμπειρία. Μετά, υπάρχουν και τα Rakuten Viber Chatbots – ένα εργαλείο για όποιον θέλει να αυτοματοποιήσει τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες του. 

  1. Βελτίωσε την αφοσίωση και διατήρησε το πελατολόγιό σου

Παρέχοντας στους πελάτες μια άμεση γραμμή επικοινωνίας με την εταιρεία σου μέσω του Rakuten Viber, μπορείς να δημιουργήσεις μια καλύτερη, πιο προσωπική σχέση μαζί τους. Αυτό θα βοηθήσει τους ανθρώπους να συνεχίσουν να ασχολούνται μαζί σου, καθώς αισθάνονται ότι η “δέσμευσή” τους αυτή εκτιμάται.

  1. Μείωσε την “εγκατάλειψη” του καλαθιού

Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αποστολή μηνυμάτων για να υπενθυμίσει στους πελάτες τα αντικείμενα που άφησαν πίσω στο καλάθι τους και να τους ενθαρρύνει να ολοκληρώσουν την αγορά τους. Αυτές οι ειδοποιήσεις μπορούν να εξατομικευτούν και να περιλαμβάνουν έναν σύνδεσμο προς τη σελίδα ολοκλήρωσης αγοράς. 

  1. Δοκίμασε ποιες καμπάνιες και μηνύματα λειτουργούν καλύτερα

Μπορείς να στείλεις μερικές διαφορετικές εκδόσεις της δημιουργικότητάς σου σε πολλές μικρές ομάδες χρηστών. Στη συνέχεια, χρησιμοποίησε εργαλεία ανάλυσης δεδομένων για να παρακολουθείς τα επίπεδα αφοσίωσης για κάθε αλληλεπίδραση – ανοίγματα, κλικ κ.λ.π. Με βάση τα αποτελέσματα, τροποποίησε το μήνυμά σου, στείλε το σε μια μεγαλύτερη ομάδα και επανάλαβε τη διαδικασία μέχρι να βρεις την τέλεια καμπάνια ή προσέγγιση για το κοινό – στόχο σου. 

  1. Βελτίωσε την απόδοση επένδυσης (ROI)

Είναι ένας οικονομικά αποδοτικός τρόπος για να προσεγγίσεις και να προσελκύσεις το κοινό – στόχο σου, να εξοικονομήσεις κόστος μάρκετινγκ, παρέχοντας παράλληλα πλούσιο, εξατομικευμένο περιεχόμενο στους πελάτες σου. Επιπλέον, οι λύσεις Rakuten Viber Messaging σου επιτρέπουν να αυτοματοποιήσεις τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες σου, οι οποίες μπορούν να ελευθερώσουν χρόνο και πόρους, ώστε να μπορείς να εστιάσεις σε άλλες εργασίες.

Χρησιμοποίησέ το λοιπόν, ως μέσο μάρκετινγκ για κάθε τύπο επωνυμίας – προσέγγισε ένα ευρύτερο κοινό, συνδέσου με τους αγοραστές και δημιούργησε διαρκείς σχέσεις.