Social Ads: 5 tips που σίγουρα θα σε βοηθήσουν!
Η διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social ads) είναι ένας τύπος ψηφιακού μάρκετινγκ που χρησιμοποιεί κοινωνικά δίκτυα όπως το Facebook, το Twitter και το Instagram για την παροχή πληρωτών διαφημίσεων στο κοινό-στόχο. Τα social ads είναι ένας γρήγορος και αποτελεσματικός τρόπος για να συνδεθείς με τους καταναλωτές σου και να ενισχύσεις τις καμπάνιες marketing. Παρακάτω θα βρεις τρόπους που θα σε βοηθήσουν να αναπτύξεις τις καλύτερες διαφημίσεις για την επιχείρησή σου.
1. Δημιούργησε πολλαπλές εκδόσεις της διαφήμισης
Όταν διαβάζεις για μια επιτυχημένη διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είναι πιθανό η διαφήμιση να έχει περάσει από μερικές βασικές παραλλαγές για να προσαρμοστεί κατάλληλα στο κοινό-στόχο της.
2. Χρησιμοποίησε το κουμπί “Μάθετε περισσότερα”
Όταν δημιουργείς διαφημίσεις για το Facebook News Feed, για παράδειγμα, έχεις την ευκαιρία να συμπεριλάβεις ένα από τα επτά κουμπιά στη διαφήμισή σου. Η προσθήκη ενός κουμπιού βελτιώνει την παρότρυνση για δράση και προετοιμάζει έναν αναγνώστη να κάνει τη δράση.
3. Δημιούργησε μια προσαρμοσμένη σελίδα προορισμού (landing page)
Εάν ο στόχος της διαφήμισής σου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι οι πωλήσεις ή οι εγγραφές, τότε θα θέλεις να σκεφτείς όχι μόνο την ίδια τη διαφήμιση αλλά και πού μπορεί να καταλήξει ένα άτομο μόλις κάνει κλικ.
Γι’ αυτό το λόγο οι διαφημίσεις στα κοινωνικά μέσα θα πρέπει να είναι μια διαδικασία δύο βημάτων:
- Δημιούργησε τη διαφήμιση
- Δημιούργησε τον προορισμό
4. Αναφέρε την τιμή εκ των προτέρων
Το κλειδί είναι να μοιραστείς την τιμή του προϊόντος σου νωρίς. Κάνοντάς το αυτό θα σε βοηθήσεις κάνοντας ποιοτική την κίνηση στη διαφήμισή σου, καθώς οι επισκέπτες δε θα σου κοστίζουν κλικ για να δουν την τιμή αλλά θα έχεις μόνο επισκέπτες που πραγματικά ενδιαφέρονται για το προϊόν σου.
Ο στόχος, με άλλα λόγια, δεν θα αφορά άτομα που κάνουν απλά κλικ στη διαφήμισή σου. Ο στόχος θα είναι οι άνθρωποι που κάνουν κλικ στη διαφήμισή σου και τελικά αγοράζουν το προϊόν ή την υπηρεσία που παρέχει η επιχείρησή σου.
5. Προώθησε μια έκπτωση
Μια απλή στρατηγική για μια επιτυχημένη διαφήμιση στα social media: Αναφέρε μια έκπτωση σε μια από τις εκδόσεις της διαφήμισής σου.