Social-Ads_blog post-v2

Social Ads: 5+1 λάθη που πρέπει να αποφύγεις!

Στις διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social ads), τα λάθη μπορεί να σου κοστίσουν πολύ! Προτού εκτελέσεις, λοιπόν, την πρώτη σου διαφημιστική καμπάνια, βεβαιώσου ότι έχεις επικεντρωθεί και έχεις κάνει την κατάλληλη προετοιμασία.

Παρακάτω σου έχουμε, τα μεγαλύτερα λάθη που γίνονται στις διαφημίσεις στα social media (social ads) για να μπορέσεις και εσύ να τα αποφύγεις!

  1. Δεν έχεις στρατηγική

Εάν δε διαθέτεις στρατηγική, τότε οι διαφημίσεις σου δεν εξυπηρετούν κανένα σκοπό. Πρέπει να καθορίσεις τους στόχους, τις τακτικές, το κοινό-στόχο και τους πόρους που επιθυμείς να επενδύσεις.

  1. Δεν ορίζεις τους στόχους σου

Πριν δημιουργήσεις μια διαφήμιση, αναρωτήσου: ποιος είναι ο σκοπός αυτής της καμπάνιας; Αύξηση των πωλήσεων; Ενίσχυση του brand; Περισσότερους followers..;

  1. Δεν καθορίζεις το προφίλ των πελατών σου

Μια στρατηγική που βασίζεται σε πρόσωπα στα οποία θέλεις  να απευθυνθείς, σε βοηθά να ανακαλύψεις την πλήρη εικόνα του σε ποιον στοχεύεις.

  1. Στοχεύεις σε πολύ μικρό ή πολύ μεγάλο κοινό.

Γνώρισε το κοινό σου και χρησιμοποίησε δεδομένα για να δημιουργήσεις ασφαλή αντίγραφα.

  1. Δεν προσαρμόζεις τις διαφημίσεις σου σε κάθε πλατφόρμα

Μια διαφήμιση που διακόπτεται λόγω λανθασμένων προδιαγραφών διαφήμισης σίγουρα βλάπτει τις πιθανότητές σου για επιτυχία. Όλες οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης έχουν διαφορετικές απαιτήσεις και είναι σημαντικό να τις κάνεις σωστά. 

  1. Δεν εντάσσεις το call-to-action στις διαφημίσεις σου

Μια παρότρυνση για δράση είναι μια σαφής δήλωση σχετικά με το επόμενο βήμα που πρέπει να κάνουν οι πελάτες σου. Τι θέλεις να κάνουν μετά; Εάν θέλεις να εγγραφούν σε ένα ενημερωτικό δελτίο, η “Εγγραφή τώρα” είναι μια σαφής παρότρυνση για δράση.

Εσύ αναγνώρισες λάθη στις δικές σου διαφημίσεις; Αν ναι, μη διστάσεις να τα διορθώσεις!