Social Media: 10 μύθοι που πρέπει να “ξεχάσεις”
Παρά το γεγονός ότι πολλοί μύθοι του μάρκετινγκ έχουν καταρριφθεί από πραγματικά δεδομένα και case studies, δεν είναι λίγοι εκείνοι που εξακολουθούν να βασίζονται γερά σε κάποιους. Κάτι τέτοιο προκύπτει μόνο και μόνο επειδή δεν υπάρχει σαφής και εμπεριστατωμένη ενημέρωση σχετικά με το τι συμβαίνει στα social media. Μαζί, λοιπόν, πάμε να γνωρίσουμε ορισμένους μύθους των μέσων κοινωνικής δικτύωσης που ίσως και εσύ χρειάζεται να αφήσεις πίσω σου:
- Οι πελάτες σου δεν χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
- Θα πρέπει να εγγραφείς αμέσως σε κάθε δίκτυο κοινωνικής δικτύωσης.
- Θα πρέπει να προσπαθείς μόνο να αποκτήσεις ακόλουθους που θα γίνουν πελάτες.
- Θα πρέπει να προγραμματίζεις αναρτήσεις μόνο κατά τη διάρκεια της εργάσιμης εβδομάδας.
- Θα έχεις εκπληκτική δέσμευση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αν “βάλεις” τους φίλους και την οικογένειά σου να κάνουν “Like” σε κάθε ανάρτηση.
- Πρέπει να ανταποκρίνεσαι άμεσα σε κάθε social media αλληλεπίδραση.
- Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αφορούν μόνο τη συνομιλία – και όχι ένα μέρος για να μοιράζεσαι επώνυμο περιεχόμενο.
- Οι τακτικές μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης δεν οδηγούν σε τελικά αποτελέσματα.
- Φαίνεται “περίεργο” να παρουσιάζεσαι ως επωνυμία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
- Τα hashtags είναι απαραίτητα για κάθε ανάρτηση.
Για πες μας, εσύ πόσα από αυτά έχεις πει στον εαυτό σου;