Landing Pages VS One-Page Websites
Έχεις ποτέ αναρωτηθεί ποια είναι η διαφορά μεταξύ μιας σελίδας προορισμού (landing page) και ενός ιστοτόπου μιας σελίδας (one-page website); Ένα από τα πιο συνηθισμένα λάθη που κάνουν οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ με τις σελίδες προορισμού είναι να τις μετατρέπουν σε ιστότοπο μιας σελίδας χωρίς καν να το συνειδητοποιούν. Σε γενικές γραμμές, οι σελίδες προορισμού δεν προορίζονται να είναι υπερβολικές και με πολλές πληροφορίες.
Η επανάσταση των κινητών έχει δημιουργήσει μια νέα καταναλωτική συνήθεια, την οποία η Google αναφέρει ως συμπεριφορά Micro-Moment. Αυτή η συμπεριφορά βλέπει τους χρήστες να στρέφονται σε μια συσκευή για να μαθαίνουν/ενημερώνονται, να “οδηγούνται” σε σελίδες και να αγοράζουν.
Από τεχνικής πλευράς, οι αποτελεσματικές σελίδες προορισμού (landing pages) δημιουργούνται πιο γρήγορα, βελτιστοποιούνται πιο εύκολα με στόχο να έχουν καλύτερη ανταπόκριση σε κινητά και είναι απλούστερες στην ανάπτυξη.
Ποια είναι λοιπόν η διαφορά;
Οι ιστότοποι μιας σελίδας (one-page websites) ενοποιούν το πλήρες περιεχόμενο ενός ιστοτόπου σε μια ενιαία ιστοσελίδα και μοιράζονται ομοιότητες με την αρχική σελίδα ενός πλήρους ιστοτόπου, καθώς έχουν πολλαπλές παροτρύνσεις για δράση (CTA) και προτροπή για αποστολή μηνύματος. Ορισμένοι ενδέχεται να επιλέξουν αυτό το στυλ ιστοτόπου επειδή:
- δε θέλουν ή δεν έχουν χρόνο να δημιουργήσουν μια περίπλοκη ιστοσελίδα ή
- δεν έχουν αρκετό περιεχόμενο για να “γεμίσουν” πολλές σελίδες ή
- η επωνυμία τους ευθυγραμμίζεται με μια μινιμαλιστική παρουσία στο διαδίκτυο ή
- επιθυμούν να ελαχιστοποιήσουν τη διαρκή συντήρηση του ιστότοπου.
Ακόμη, μη ξεχνάς ότι οι σελίδες προορισμού (landing pages):
- είναι λιγότερο φιλικές προς το SEO από τις παραδοσιακές ιστοσελίδες,
- η επισκεψιμότητά τους, όμως, καθοδηγείται από στοχευμένες εκστρατείες PPC, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και μάρκετινγκ περιεχομένου.
Να θυμάσαι ότι θα πρέπει να υπάρχει μια ειδική σελίδα προορισμού για κάθε προωθητική ενέργεια! Κάθε σελίδα προορισμού συλλέγει μοναδικές πληροφορίες σχετικά με το κοινό-στόχο σου και τις συμπεριφορές του.
Ποια είναι η σωστή ποσότητα περιεχομένου για μια σελίδα προορισμού;
Οι σελίδες προορισμού θα πρέπει να παρέχουν επαρκείς πληροφορίες και πλαίσιο για να βοηθήσουν τους υποψήφιους πελάτες να λάβουν τεκμηριωμένες αποφάσεις για τις οποίες αισθάνονται καλά. Αυτό είναι πιο αποτελεσματικό από το να οδηγείς απλώς τους χρήστες απευθείας στον τελικό προορισμό.
Ποιες είναι οι εξαιρέσεις;
Οι εξαιρέσεις περιλαμβάνουν μεγαλύτερες σελίδες προορισμού που ζητούν από τους χρήστες να κάνουν scroll για να αλληλεπιδράσουν με άφθονες πληροφορίες και εικόνες. Τέτοιες σελίδες προορισμού συχνά προσελκύουν τους χρήστες μέσω ενός συνδυασμού αλληλεπίδρασης και εμπειρίας αφήγησης.
Για τις καμπάνιες που προωθούν μια επωνυμία, ο πρωταρχικός στόχος είναι να είναι ελκυστικές και να δημιουργήσουν μια συναισθηματική σύνδεση με τον χρήστη, η οποία στοχεύει να τοποθετήσει ένα brand ως κορυφαίο στην κατηγορία της αγοράς.
Εσύ τελικά, τι θα επιλέξεις για το δικό σου site; Έχεις αποφασίσει;
Μη ξεχνάς εμείς μπορούμε να σε διευκολύνουμε με αυτή σου την απόφαση!
Κλείσε τώρα το ραντεβού σου εδώ.